EFTERLYSNING försvunnet, flertalet sms/mmsinlägg

nu skrev jag precis ett inlägg som jag på något sätt fipplade bort.. morr.. skriver på lilldatorn så vi skyller på den..
jag har ju mailat lite med blogg.se om mina försvunna inlägg.. det gick bra till en början, sålänge de höll sig till svenska, men sista mailet var på arabiska, ett mycket vackert språk, men jag behärskar det inte så bra som jag önskat.. jag tänkte att jag avverkar och ser om jag vid 23 års ålder kanske är äldre och visare och förstår vad de menar,.. men ICKE.. sheisse rövhål, alltså får jag erkänna för dem att jag är teknologisktmissfoster.. för att inte visa detta allt för väl höll jag svaret väldigt kort:
vad innebär det att skicka med bloggID?
jag har bara en blogg
nästan lite för kort eller? men vaddå, hon skrev ju på utrikiska.. 1-1 så att säga.. nu väntar vi med spänning på nästa sändning..  haha
HOPPLA det gick snabbare än snabbast!! dock fick jag inte svar på nånting
Hej
Jag har beskrivit det redan i förra mailet.
Ha en bra dag.
Mvh Nina, blogg.se
ska jag vara ärlig?
"okej, men jag fattar ingenting av de runor du skrivit. jag har EN blogg och jag fattar inte vad bloggID är. hur ska jag, arma trögskalle, göra för att de satans smsinläggen ska komma fram?"

nja, vete tusan om det skulle hjälpa.. allvarligt vad är BLOGGID?? kan någon som bloggar genom blogg.se skicka och fråga det? för jag fattar inte..
nu kommer jag testa mig fram lite för att se om det funkar.. förhoppningsvis gör det inte det utan jag kommer att råka spärra hela blogg.se och de kommer få ett jäkla extrajobb idag.. tack vare MOI..  håller tummarna

Kommentarer
Postat av: moa

jag vet vad blogg id är nu.

gå in på din blogg och sen under översikt så står det längst ner till vänster:)

2010-10-15 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback