it´s my life... och vad hade du tänkt göra åt det??

idag är det 16/4 och sista datum på mjölken är i morgon.. pissigt värre

nu har jag börjat ta tag i mitt liv (på tiden jag vet)..  inte illa, ska bara försöka orka med att inte bryta det som jag nu "byggt upp" haha..  

snart är det helg och vissa småproblem väntar ju där (som vanligt).. får försöka lösa det efter bästa förmåga, blir nog mys pys med bästa människorna på fredag.. lördag vet jag inte än, parken tycker m och j men jag vet inte.. känns lite sådär, variationen är ju inte så stor om man säger så.. har lite lust att dra till grand med Ida men vet fan.. 

nå väl piss i nissan är väl det egentligen..  funderar på att skaffa en ny nu när min "gamla" lämnat mig..  men det får nog bli en igelkott istället,, de har ju inte någon egen vilja.. haa  har de nog.. 

telefonprat

det var ju ett tag sen det skrevs här som vanligt..

jag har överlevt livet än så länge.. 

http://www.youtube.com/results?search_query=rolf-s%C3%B6ren&search_type=

har ju fått mig en liten livskamrat,, hehe.. nice är han..dock har han nog gått i ide.. får åtgärda detta snarast möjligt..måste även bege mig till zoogrottan och införskaffa mig några zofobas.. mums..  hade ingen kvar idag så det fick bli en pinki.. (musbebis)


i övrigt tycker jag att människor är förfärligt fräcka..  ganska många.. nästan alla..  jag får väl emigrera till nån grotta i himalaya..  gifta mig med snömannen eller nån lamauppfödare,, låter mer som något i min smak..

nej men däremot utbilda mig en skvätt.. hade ju inte varit fel..

RSS 2.0