hej och hå

jag har ett spleberoende... CHUZZLE!!!!!!!!  lurvbollar is the shit..

mhm.. jag och chris ska starta vintergatansfritidshemmatchdotcom.. minsann.. himla nice hehe  tur man kan ha skoj på jobbet..  lite kul med maria som nu när jag kommit vågar göra lite revolution.. mohaha inget är som det ska vara..  barnen jag jobbar med är riktigt goa med... 

just nu sitter jag och spelar chuzzle och med ett fjärdedelsöga kollar jag let´s dance..   det är ju inget bra programm nånstanns faktiskt.. in med så ska det låta, sing a long och andra programm man inte behöver följa för att fatta.. 

idag damp det ner ett fint kuvert till mig..  felstavat både för och efternamn .. sötaste moa.. inbjudan till adamsdop var det iaf.. vad har man på sig på ett dop egentligen? klänningen jag hade förra helgen hade ju passat bra men den var ju inte min och nu är den tillbaka lämnad, jobbich men det är ju inte än 9 februari är det.. ganska snart.. för snart med tanke på att jag intefår lön förren 27 februari.. men jag har ju lite att låna iaf,, tur som fan.. annars hade racergolfen varit snustorr och oförsäkrad och oskattad och jag hade varit hemlös och halvdöd och helt utan p-piller och sånt dyrt man dragit på sig..  mias kommentar om priset på p-piller "det är ett dyrt nöje".. sannerligen.

fick ett riktigt förvånande samtal innan från en person som jag trodde hade glömt av att jag ens existerade.. nice som satan..  måste höras igen.. och ses snart med kanske..  personen ifråga var en som tog min plånbok en gång i tiden..  fan vad illa det låter.. men vad sjutton sånt är livet..    

RSS 2.0