Särp sig satana

Alltså, allvarligt.. Nu har det däringa idolspektaklet dragit igång, INTE OKEJ!! Och visst fan sitter Josefin Johnsson och kollar, inte utan protester naturligtvis, men om jag skulle hålla för öronen så bli ju mobilen ännu mer ointressant än idol, en svart skärm är ju faktiskt quite more booooring than idol..

Nästa fredag är det jag som gör något vettigt (blir väl typ doobido)..

Annars då? Hur är läget??
Tjaaa förutom moroten som hånglar med en mikrofonen på TVn (mikrofonkåt var det ja) så är det rätt okej, imorgon blir det nog kantarellplock , trattisarna som får den äran att följa med mig hem,. Måste bara göra lite plats åt dem i lilla lyan,

Friden


Men wow

Det funktionerade!
Undrar om det skulle kunna gå att datorblogga också, nu är det ipohonebloggning.

Men vad ska jag nu skriva då när jag äntligen kan posta inlägg igen.. Något nytt under solen? Nae tror inte det, hmm får la testa mig fram här lite.


Fridens


Testar om blogg.se vill ha kvar mig

Undra sa flundra om gäddan är en fisk

Vill blogg.se ha kvar mig som användare tro?? (ja jag svårt att fatta deras vink) (och ja jag har glömt lösenordet till finest)

Idag blir det förhoppningsvis en mugadadag, har längtat som fan..

Nu ska jag egentligen skriva något nedlåtande och elakt om oskar, men jag är ju en mycket snäll och trevlig människa så jag gör inte det. Jag önskar dig istället en bra dag och em trevlig helg, hoppas på frostnatt..

Fridens


En italiensk politiker har varit i Sverige...

En italiensk politiker har varit i Sverige (på semester?) Och då slagit sin son, han blir tagen av polisen eftersom detta i sverige är ett brott.. Italienarna försvarar honom för det är en kulturkrock.. MEN URSÄKTA MIG! 1. I ert land måste jag som svensk följa era lagar! 2. Era lagar måste gå emot varandra eftersom ni skrivit under barnkonventionen där det står att det inte är tillåtet att kränka ett barn (barn=person under 18 år eller landets myndig ålder) är inte det en kränkning om något att slå en annan människa? Själv tycker jag visserligen att folk i sverige kränker sina barn verbalt och psykiskt OFTA! Men att slå (i detta fallet ta tag i håret och skaka samt ge örfil, enligt vittnen) det är en kränkning, så är det bara och när jag blir världshärskare så ska det jäklar mig bli andra bullar.. Kan något land inte skriva under (iofs bara USA och Somalia kvar) och EFTERLEVA kraven så ska jag minsann komma på något bra straff för de personer som har problemet med det, funderar på att isolera dem alla på någon gammal ö som inte används, typ Grönland,. Då kan de sitta där i sina igloos och slå lite på den som sitter jämte eftersom han inte vill göra och tycker exakt detsamma som de själva, så får de se hur kul det är.. Sen får de fylla i enkäter efteråt (ett straff bara det liksom)..


Lite suddigt kanske, men dagens alster, pa...

dsc00333 (MMS)

Lite suddigt kanske, men dagens alster, papegojörhänge.. Pärlat med hama mini..


Reparationsångest? Jag funderar på om jag ...

Reparationsångest? Jag funderar på om jag inte har det, jag sitter nu och bloggar till min gamla blogg trots att jag har en ny.. Jag bloggar med min gamla mobil.. Kan det vara så att jag inte släpper iväg huvudvärken ens med tabletter bara för jag har reparationsångest? Hmm, vad tror ni?


Solhelvetet skiner och fjäderfäna kan inte...

Solhelvetet skiner och fjäderfäna kan inte hålla käften.. Morr.. i vanliga fall hade jag tyckt detta var en bra start på dagen, men när jag skog upp ögonen idag och kände att detta blir tredje dagen i rad med huvudvärk och illamående då ville jag bara avlida.. Så jag ligger här och dör någon timma, sen måste jag rycka upp mig, ska fika tid tvåtiden, och då hade det ju varit trevligt om jag hunnit springa genom duschen innan.. Ni som uppskattar sol och vackert väder, ha en trevlig dag, vi andra, sov gott


Nu måste jag snart ha tillbaka min bil, sk...

dsc00318 (MMS)

Nu måste jag snart ha tillbaka min bil, skulle hämta ett paket idag, var inte så smidigt med cykel


Steka pannkakor utan stekspade, det går, m...

Steka pannkakor utan stekspade, det går, men det är smidigare med..


RSS 2.0