Jaha.. Och så var det ljust ute.. Jäkla ...

Jaha.. Och så var det ljust ute.. Jäkla kväll.. Hellustig, men trevlig.. Fick inte sova med min älskade fia i natt getter, så jag tänkte ta följe med emil, blev ojojs på vägen, träffade herr A där, han betedde sig minst sagt annorlunda mot vad jag tänkt mig, men följa med honom hem ville jag inte, så trög emil skulle "rädda mig" tänkte jag, men han missuppfattade situationen och försökte snarare få hem mig till A.. Nixpix tänkte jag och valde istället efterfest hos P, jag och fyra killar varav en hade sovit i en buske senaste timman.. Han somnade om ganska direkt.. En annan fick den äran att låna mina leggins, snyggt som tusan måste jag säga, han bäddade ner sig på madrassen på golvet och somnade till slut med emil ovan på sig..jag blev sittandes och snackade med den tredje och sista varbergaren.. Han var trevlig, men när jag upptäckte att klockan blivit fyra bestämde jag mig för att knata "hemåt".. Nu har jag kommit hem, bäddat ner mig och till och med borstat håret som var fullt av dressing sedan jag hamnade i skottlinjen för en catfight.. Haha.. Jag kan berätta mer om det mesta en annan dag. Mina fingrar börjar drabbas av smstumme, fast på alla fingrarna. Heter det smsfingrar då istället? dagens nya ord är nafsing.. Vad tror ni det betyder? Haha den som först gissar rätt Vinner en luftgitarrer i valfri färg.. Love yon!


Bloggdags, in the verry middle of the nigh...

Bloggdags, in the verry middle of the nighten.intelligent? Nje kanske inte men vad Fan.. gisledagarna har dragit igång.. I tältet (Öltältet alltså) sprang jag på diverse roliga människor. Och några mindre roliga. Men de gömde jag nig för så det ordnade sig på bästa sätt.. Fiffilott var nykter men resten av familjen var det inte.. I morgon blir det karnELEVal.. Kul att se vad alla treor hittar på, BF/HP 06 slår ju allas bidrag alla år i all framtid.. Shit vad skoj vi hade då.. poängjakten som jag knappt kunde vara med på efter surströmmings ätandet och badandet i nissan.. Denise och frida som hittade tomatsås i öron och hårbotten hela kvällen och massa annat.. Galet! Men även om jag till viss del gärna hade gjort om det känns det också skönt att ha det avklarat.. Nehe folket, nu blir det sleeping för josés del. Good night sleep tight dont let the bedbugs bite.. löv och kvistar josé!


Det var en gång en liten flicka. Det var ...

Det var en gång en liten flicka. Det var inte vilken flicka som helst utan en prinsessa från det fattiga landet ukraina. Hennes biologiska mor och far tömde sakta men säkert statskassan. Dåvarande kungadömet ukrainas befolkning blev inte så glada på kungahuset, för dom söp upp statskassan. Men så en dag på blev det uppror och den lilla flickans föräldrar blev rejält slaktade av befolkningen. Men den lilla flickan blev lagd i en korg med en lapp. På lappen fanns det en text men den var det ingen som kunde läsa. ty den som skrev lappen var både döv, stum, krum och darrhänt. Det ända man kunde utläsa på lappen var att flickan var en prinsessa från ex-kungadömet ukraina. Resten av historien var vi en annan gång..... Slut.... Och med allt detta så undrade jag om läget är stabilt? ....................................................................................................................................................................................................................................... Fick ett sms idag. trevligt trevligt. Kul att han lagt ner tid och engagerat sig lite, dock ska han ha stryk! För det förtjänar han, minst.. Grunden vill berättelsen kommer från min kära bror (vem annars?) att jag och markus inte är biologiska syskon utan jag är adopterad från ukraina. Oscar har gjort en egen version, jag kan lägga upp markus version senare, den skiljer sig något och är mer inriktad på att det var mig det var fel på och inte ukrainas konungahus..


Oh my god! Snygg kille flyttar in i "mitt ...

Oh my god! Snygg kille flyttar in i "mitt hus" tänkte jag och kopplade på charmen .. Men han flyttade visst ut.. Attans flera deciliter charm slösades till ingen nytta. Det är inte okej! snart drabbas jag nog av blodbrist också.. Näsblod för fjärde dagen i rad, inte heller okej! hemtenta sista veckan innan "sommarlovet" är inte heller okej, men det vi ska skriva om är helt okej! Känner nästan lite inspiration.. Det ni det är inte illa.. Nu blir det lite tre kronor samtidigt som jag lagar mat, efter det är det pluggeri som gäller för hela slanten.. Yey!


Sitter fast i bilen.. I morse när jag vak...

Sitter fast i bilen.. I morse när jag vaknade sken solen och jag fick höga förväntningar för dagen. Skulle bara skriva en liten tenta innan en hej dag med plugg väntade.. Jag tar på mig lite vår/somriga kläder och beger mig mot polishögskolan (smart att ha en tenta där, satt och sniffade efter poliser så jag fick hjärnsläpp blackout på den ena frågan..) när jag kommer ut i solen märker jag att det troligen är en ny istid på väg, satan vad kallt det var.. Efter tentan letade jag och favorit bananen upp jem och fix, inhandlade trådbackar, sedan blev det en sväng uppe på samarkand.. Trevligt som tusan. men ena stunden sken solen och andra regnade det.. Nu sitter jag i bilen och väntar på att det ska sluta regna, eller i alla fall sluta hagla.. Känns inte så motiverande att gå och bära massa saker när himlen typ öppnat sig. Nu verkar det lugna sig. äntligen får jag komma hem.. Tjo hej


Inventering!! ...............................

Inventering!! ................................... Japp så Är det, har ju glömt mina regnkläder (och inneskor också för den delen) hemma i växjö så pappas garderob har fått en välbehövlig genomgång.. Inte klokt vad massa gamla grejer man hittar, slänga, vad Är det? Termobrallor namnade med josefin, storlek 150.. Det var ju ett väg sen jag hade det.. Fick i alla fall från en regnjacka med namnet pernilla johnsson i, rätt längesen hon antände den vill jag lova.. Ska ta och gå igenom ännu mer där sedan när jag får en stund över.. Så kan jag ha loppis här på lördag.. Finns tusentals saker som ändå aldrig används.. ............................................................................nytt stycke, ni vet.............................................................................. Någon som vet vad det ska bli för väder zu morgen? Ska till holmen med alla nya förskoleklassbarn.. Mysigt (om väderansvarige Är givmild med sol och sparsam med nederbörd) håller tummarna.. .................................................................................... Nehe, nu blir det mer hollywood fruar.. Hur man får perfekta hollywoodkroppen.. Vet inte om jag vill ha exakt det, men kanske lite åt det hållet.. haha.. Dream on.. Ciao!


Jaha, jag som får fixa maten idag då.. H...

Jaha, jag som får fixa maten idag då.. Hinner knappt komma hem .. idag blir det kycklingspett med jordnötssås till mig och markus, friterade räkor och currysås till pappsen.. Familjen förlata/bakisförattlagamat.. Jo men visst, det är vi.. Pappa satt och skällde på mig innan för jag åt upp ostbågarna citat: "ät inte upp mina ostbågar innan du fixat mat" kändes lite som att vi var tillbaka ganska många decennier i tiden.. Haha.. Nåja nu sitter jag på kinarestaurangen och väntar på att de ska bli färdiga, de kom precis ut med fel mat.. Underbart när det är lite si och så med svenskakunskaperna.. får se om jag kommer tomhänt härifrån eller inte..


Okej lite födelsedagsfestsbloggning! ! De...

Okej lite födelsedagsfestsbloggning! ! De e nice.! Fia jävel skulle ha med mig till sigges men hon ändrade sig på vägen.! Så jag hamnade tillbaka hos malle banan, inte den som bananmsnade, utan min grillberg.! Mörten har döpt om racer till ett kvinnligt namn, raseri! Iren i för namn.. Iren raseri med andra ord.. Störd, men han vill köpa racer, så i så fall får han väle döpa racer till vad han vill.. ................................................................................. Nytt stycke ............................................................. Ett styck modem snackas skit som Fan om allt möjligt, orkar jag säga emot? Nja, jag orkar nog inte det idag.. Trög som tusan, och det är inte en underdrift.. Nu ska Fegis hem.. Fast han ville inte kallas för det tydligen.. Illa.. Jaja, nu ska det tydligen bli hotellet säger de.. Får väl se hur det blir.. Börjar bli trött nu, så det är snart dags att börja leta sovplats.. Good night


va? beter sig inte alla så?

jag och min älskade banankompis malin är de bästa bananer man kan vara, men har fått kommentarer om att vi inte är riktigt som vi ska.. fattar inget  

-=josefin=- säger (11:14):
tjo!!

 Malin säger (11:15):
Tja Bananen

-=josefin=- säger (11:15):
hur mår bananen

 Malin säger (11:16):
Jodå det är banan fint ! Vad är du på för bananhumör idag då ?

-=josefin=- säger (11:17):

jag är på trött och hungrigt bananhumör, men orkar inte gå upp och äta..

 Malin säger (11:17):

Det är ett typist bananhumör !

-=josefin=- säger (11:17):

(vi har inga bananer hemma )

 Malin säger (11:18):

Ajdå den situationen skulle jag aldrig våga sätta mej i ! ! ! !

-=josefin=- säger (11:18):

bor hemma hos pappi nu så då blev det så

 Malin säger (11:18):

Inte okej !

-=josefin=- säger (11:19):

verkligen inte.. m¨ste skärpa till oss

 Malin säger (11:19):

Minst sagt !

-=josefin=- säger (11:20):

jag skämms.. så berätta det inte för någon

 Malin säger (11:21):

Nej jag ska göra mitt bästa ! Man gör ju alltid det bästa för en banankompis 

-=josefin=- säger (11:22):
det är bra att jag har en sån bra banankompis

Malin säger (11:22):
:)


förstår inte vad ni menar.. men önskar er en bra bananlördag..


datorbloggning


klockan är 00.59 Josefin Jonsson har sedan ett tag gått och lagt sig efter en lååång dag på VFU och Gekås mm. då ringer hennes mobil telefon Tony, svara inte står det på displayen. hon gör som det står, svarar alltså inte.
klockan är 01.01 josefin ligger fortfarande i soffan och ska sova, då får hon ett sms från Tony, svara inte. "Sur eller?"  josefin svarar inte heller på detta, hon sover ju liksom typ.
klockan är nu 09.07 Josefins mobiltelefon ringer, det är ett nummer som hon inte har inlagt i telefonboken, josefin svarar
josefin: aa det är josefin
någon: gissa vem det är
josefin tänker: så fan heller
josefin: hallå!!
någon: hallå gissa vem det är
josefin tänker: glöm det
josefin: HALLÅ!!!
någon: hallå gissa vem det är
josefin lägger på

klockan 12.40 får josefin ett sms från Tony svara inte "Är du sur eller?"

ALLTSÅ HALLÅ I LUVAN ELLER??
1. om någon ringer mig mitt i natten och jag inte svarar eller trycker bort det så är det så att jag antagligen sover eller har viktigare saker för mig. är det superviktigt så skicka ett sms och säg att det är viktigt, då ringer jag upp.
2. varför i hela världen skulle jag vara arg på någon jag inte känner?
3. man kan inte ringa från ett nummer den andre inte har utan att presentera sig. speciellt inte om man inte känner den andra. och speciellt inte om man ringer jpsefin jonsson som helst inte svarar om hon inte vet vem det är som ringer. och absolut itne klockan NIO på morgonen (ett bevis på att man inte känner mig, då sover jag!)
4. fråga aldrig om jag är sur. DÅ BLIR JAG DET!! man kan fråga det på tusen andra sätt.!

PUCKO!!


I´m thinking of köping a new mobiltelefon.. vad ska man välja för någon?? I fön? Ericsson eller någon annan?  vilket ilandsproblem egentligen..

nåväl nu blir det lite plugg och sedan ska jag ta tag i mitt liv.. wish me luck!

UllaUllaUllared!!! ! Idag blev det en svä...

UllaUllaUllared!!! ! Idag blev det en sväng till ullared med fialainen.. Hon har ingen autopilot i bengtlennie.. Dåligt tycker jag, men hon ska träna upp en get till det.. hmm, de är ju minst lika lömska som mössen.. Nåja nu sjunger vi lite om "tapetklister under mina skor" det är mys med gamla låtar.. Men någon idolkarriär ska vi nog inte satsa på tror jag, hoppas jag.. För allas trevnad.. Det var ganska skönt att komma iväg och få tänka på lite annat.. fick ett tråkigt besked igår, en kurskamrat som gått bort.. Det har varit mycket nu ett tag, så nu får det lugna ner sig, annars vete fan hur det går med allt..


"Don't fucking wank it if you aint got it"...

"Don't fucking wank it if you aint got it" kaptain ted morgan


Rubrik: tjejsnack?!? ........................

Rubrik: tjejsnack?!? .............................. Borde det inte kallas killsnack egentligen? För det är ju oftast killar, och allt som går med dem att göra, som diskuteras.. Och killsnack, då pratas det väl mest om fotboll(de som inte är fotbolls intresserade pratas om bilar eller jakt, bildäck och hagelkulor är runda) och bröst, så då kan det ju heta något som har med det att göra istället.. Om nu tjejsnack ska bytas ut till killsnack.. ............................nytt stycke......................... Och på tal om barkbåtar, jag fick en tanke innan som jag inte kunnat släppa på flera minuter.. Om jag skulle ta och fixa mig en jägarexamen (jaktlicens eller vad det heter).. Bara för att liksom.. Kan ju lätt få tillgång till både vapen och mark om jag känner för lite mördande i skogen.. Mhm, tål att tänkas på.. Någon som vet om det är mycket plugg? ............................nytt stycke igen....................... nehe, nu blir det lite matlagning och sedan dusch och grejer för att göra mig iordning inför kvällens bravader..


Varning! Smakar parfym!

foto_0225 (MMS)

Varning! Smakar parfym!


Kul fest.............................alla ...

foto_0223 (MMS)

Kul fest.............................alla utom jag röker.. Men det visar ju bara att jag är mer hälsosam.. Eller.. Anita är i och för sig nykter, så hon är näst mest hälsosam..


RSS 2.0