växjö

inskrivning och inspark idag..  nice som satan.. dock gjorde jag det nykter, men det var skojs iaf..

nu blir det ett parti maxiyatzy med fialotta innan läggdags..

godnatt.. puss josé

måndag

god morgon (för mig är det det, ni andra har väl snart lunch)..
nu börjar det dra ihop sig till skolstart.. i morgon är inskrivningen, så jag åker ner till växjö idag för att minska risken att jag ska komma för sent i morgon haha.. sedan håller ju insparken på fram till lördag..  men jag ska nog inte vara med på så mycket,, tyvärr, men har inte fixat boende och så..  själva drickandet och det bryr jag mig inte så mycket om, det hinner jag nog med så det räcker och blir över.. men lära känna massa folk och så hade ju inte varit fel, känner ju inte så många där borta.. men det ordnar sig nog..

idag ska bostadrättsföreningen disskutera om det är okej at hyra ut i andra hand..  jäkligt däligt att de inte har några regler om det, visst att det är hyfsat nybyggt, men inte så himla..  jaja får ringa jennie sen och fråga vad de sa..

nehe nu ska jag plocka ihop det jag ska ha med mig idag.. sedan ska jag åka till moa och låna hennes laddare till kamerabatteriet.. har ju slarvat bort min kamera så får låna hennes TACK!!..  efter det ska jag försöka leta upp ulrik så jag kan lämna tillbaka nycklarna jag har till ekenskolan.. 

ha det bra.. kram josé

om man skulle ta tag i bloggandet igen kanske?

blöh..  så känns det just nu..  har precis varit och pratat med ordföranden i bostadsrättsföreningen som jag bor i..  frågade hur det var med att hyra ut i andra hand och så..  "det vet jag inte" var svaret jag fick..  men de skulle ha möte på måndag så de skulle ta upp det då..  är inte det lite illa, att det inte har några bestämmelser om det innan..

men annars får jag la ta mig i kragen och sälja lägenheten.. fast då lär det ju dra ut mer på tiden.. så om ni vet någon som vill köpa en tvåa i gvd så hör av er..  ett styck soffa är nog också till salu,.. 

sedan ska jag jufixa boende i växjö med..  nästa vecka ska jag bo hos någon natt hos fia så jag kommer i tid till inskrivningen och så.. men sen får jag se vilka dagar av insparken jag ska vara med på.. får välja lite..  fan att inte allt fixade sig innan.. men latröv som jag är..  fast jag hade ju tänkt en annan lösning som tyvärr inte funkade.. men men..  så kan det gå.. 

annars inget nytt tror jag..

dags för lite matlagning och sedan dusch och fixning, ska på kalajs hos banan & co..

trevlig helg gott folk

jag lever!!!

hallojs..  förbaskat längesen jag skrev här måste jag erkänna.

blir ett kort inlägg eftersom jag är påväg hem från jobbet.. 

tjilevippen på er

RSS 2.0