fredag

begav mig till partille yesturday.. det blev shopping till långt in på natten, kvart tjgo över tio tror jag vi var hemma hos mosen.. fick en del grejor införskaffade men skopunkten var stängd då så det får bli en sväng dit idag, om en stund.. herr A behövde visst pärlor sa han så vi får fixa det, självlysande ska det vara.. när vi skulle sova igår lovade A dyrt och heligt att han skulle leka tyst och inte väcka jossan tidigt, det var jossan som fick leka tyst fram till tolvtiden då ungeherrn äntligen vaknade.. förmiddagen hade ju gått åt och fram till nu har allt gått på halvfart.. ganska skönt måste jag säga. får se omjag bloggar mer i helgen.. en viss mos ska tydligen ha med mig och träna imorgon.. extra hårdträning för henne att dra mig fram och tillbaka haha.. fridens

Kommentarer
Postat av: Diidds

Skopunkten är bästa skoaffären. Va där i måndags och hittade ett par varmfodrade boots som ska få pryda mina fötter i vinter :)

Postat av: Moa

Haha det blev ju träning fast på backa plan. Träningen gick ju ut på att se vad som händer när man spenderar en hiskeligt massa pengar istället:) Men det hade vi förtjänat:)

2011-10-30 @ 14:05:28
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback