avreagera mig

skulle egentligen städat min lägenhet nu.. städat och tömt den på det sista, en säng och två soffor, inte så lätt att göra själv.. och att dammsuga i mörker utan ström, lyckas med det om ni kan.. och ring mig efteråt och berätta hur ni bar er åt för jag lyckades inte..proppskåp och elkablar är kopplade hej vilt mellan lägenheterna så att flytta därifrån känns som ett riktigt klokt beslut.. jag kan ju utfärda en liten varning för storgatan 28 i burseryd.. don´t move there liksom..

nu är det iaf helg och det är ju goda nyheter.. lugn och skön helg hade jag tänkt mig, men de andra som bor här hade visst tänkt annat.. får se vart jag kan fly..

vet inte om jag skrivit om min tillfälliga boende situation.. men det är iaf ETT hus, TRE tjejer (ink. mig själv) och FEM katter..
och idag var det avmaskning och frontlinedags på katterna.. det var lite löpandebandteknik på det hela.. haha.. men alla fem fick i sig sina tabletter och fick sitt gojs i nacken och blev fästingvisiterade, resultat: 4 fästingar varav en bigbauta (urk)..

nu funderar jag på att ta mig en dusch och sedan hoppa i min ziperall.. för det är jag värd nu faktiskt..

trevlig helg på er..

Kommentarer
Postat av: Moa

Ett mycket klokt beslut som jag ANTAR att du har lagt ner HELA din energi på att kolla för och nackdelar i en lista! You Go girl!!!



Hehe puss på re..



PS. har du inte fått brev eller kort nyligen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback