Nej men va? Ett blogginlägg, det var inte ...

Nej men va? Ett blogginlägg, det var inte illa.. Men jag är till viss del sjukskriven, tummen har kapitulerat.. En arbetsskada, hängde upp tvätten och skulle skaka en tröja, PANG! Så slog jag i tumnageln i taket, halvanageln vek sig bakåt.. Tänkte inte många tankar innan det startnade för ögonen hade tur som la mig mer av egen maskin.. Nu är det i alla fall bättre gör bara ont när jag petar på den (och det måste jag naturligtvis göra några gånger i timman för att kolla om det fortfarande gör ont).. Det kommer dock lite var från under nageln så jag ska nog undvika att göra maten på jobbet på måndag, eller hämta handskar åtminstone.. Oj oj vilket positivt inlägg, hoppas ni kan ha lite medlidande.. Ni som har semester och sånt krafs, ni andra med för den delen.. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback