Jobbelijobb.. Till och med igår på min led...

Jobbelijobb.. Till och med igår på min lediga dag.. Fast så värst arbetsamt var det inte, väcktes vid åtta av telefonen, in i duschen och sedan fixade i ordning mig, upp till nya jobbet för att få schema, ner till törås och börja jobba vid nio, lagom till sommarlovsmorgon som innebär fika rast för fröknarna.. Sedan pyssla sjörövarhattar fram till lunch, efter det vet jag inte vad vi gjorde men tiden bara flög iväg och plötsligt skulle jag vara hos chefen och skriva anställningsbevis.. Efter det skulle bilen hämtas på verkstaden och sedan blev det promenad, tjatter och mat med fisen.. Trevligt värre liksom.. Nu ska jag fortsätta jobba lite till.. Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback