it is hot hot hot

jag klagar inte, jag bara konstaterar..
men att köra en ond och elak bil, som inte är utrustad med någon som helst form av kyla, hela vägen till göteborg (eller partille rättare sagt) var inte min faborit om man säger så.. men det gick det med.. dock blir jag fruktansvärt trött av värmen, jobbstress och sånt så att bara ligga och sova i tre dygn hade inte varit helt fel.. men ska ju jobba tisdag- onsdag så det blir inget med det..
sedan har jag jobb vecka 28-31 på sommaröppet, vecka 32 i köket på törås och sedan börjar jag mitt riktiga jobb som jag ska ha året ut!!  GRATTIS till mig.. 75% på en förskola i anderstorp.. ledig fredagar vilket innebär att jag antingen kan jobba någon annanstans eller vara en riktig lök och bara vara ledig.. är ju inte helt fel ibland..
men nu ska jag eata lite icecream och bara njuta av sista dan med lillmonstret..
fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback