Curlformers

jag får väl göra lite reklam här för en grej jag testade igår..
CURLFORMERS


bilden tagen från hemsidan, www.lockig.nu

riktigt jäkla coola måste jag säga..
meningen är inte att man ska ha dem i hela tiden även om det nästan vore det roligaste.. haha
curlformers används för att ge håret tjusiga lockar utan att behöva använda locktänger eller kemikalier som sliter på håret..
det går enkelt att själv sätta i "skruvmakapärerna" som är gjorda i slitstarktmaterial (samma som bilbälten tror jag) går att tvätta i tvättmaskin i 40 eller 60 grader.. man sätter i dem i håret med hjälp av en mojäng som liknar en slags virknål..


hoppla vilken reklam jag GRATIS ger ut.. det var A. som hade med sig ett startpaket hem till oss igår så jag testade en.. kändes onödigt och ofrächt att göra mer i mitt sunkiga fettiga hår eftersom J skulle använda dem bara en liten stund senare (skulle inte hinna tvätta dem emellan).. men trots att mitt hår var torrt (ska egentligen vara fuktigt), det var fettigt som fan och helt utan hårprodukter så blev det en riktigt bra lock.
gå in och kolla på hemsidan vettja, att titta skadar ju ingen..

det finns en instruktionsvideo som visar hur man gör, är ni nyfikna så kolla den, tror det är bättre än att jag ska försöka förklara medtanke på att jag redan hunnit använda både mojäng och makapär..
ska se om jag kan låna dem nån dag så kan jag visa er..

slut på reklampausen för den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback