Snart är det krig på riktigt, det känns in...

dsc00258 (MMS)

Snart är det krig på riktigt, det känns inte okej någonstans att det första jag måste göra när jag kommer till jobbet på morgonen är att städa cigarettfimpar, cigarettpaket, ölburkar, redbullburkar och godispapper.. Blev inte lite morrig vid tio över sex.. Morgonhumöret är ju inte helt jätte glatt i vanliga fall och det blir ju inte bättre av detta.. Hade en väldigt stark önskan om att leka krypskytt där på kvällarna nu framöver, vem är med mig? Upp med handen! Det känns inte okej att släppa ut barnen på gården när det ligger äckelpäckel där de ska cykla och i sandlådorna, och ölkladd på borden där de vill sitta och rita.. Tror samhället hade blivit bättre om vi helt gjorde oss av med tonåringar, lite skyddsjakt i alla fall, skjuta av en del i alla fall, typ de som festar på förskolegårdarna på helgerna.. Morr!


Kommentarer
Postat av: Diidds

Jag är med! helt inte okey någonstans

Postat av: Gelica

Tyvärr ser det ut så rätt ofta på törås :(

Ibland är även fönsterrutorna nerspottade.

2011-08-01 @ 22:03:35
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback