Bevisat: Matte och husse väljer djur efter personlighet

jaha.. gå in och läs denna artickel som finns på aftonbladets hemsida..
forskare vid Texasuniversitetet i Huston har kommit fram till att folks husdjur speglar personligheten..
kattmänniskor är på ett visst sätt och hundmänniskor på ett annat..

HUR ÄR JAG DÅ?

i min familj har vi haf flertalet olika djur:

Kaniner: Rasmus, Cocco, Larschon, Lotta, Tracy

Katter: Skorpan, Pepsi, Jolt, Hugo, Svennis, Kurre, Ester, Kattan, Sigge, Dooleys, Vanilj Hans, Kålle, Sune
skorpan pepsijolt, hugo och svennis har jag inget kort på, kurre ester kattan sigge dooleys vanilj hans kålle sune
(i ärlighetens namn har jag inte full koll på om jag fått med alla.. både pepsi och dooleys har dessutom fått ett gäng kattungar var..)

Hundar: Penny, Wilma, Fanny
penny wilma fanny

möss: Link, Zelda, Spike, Åke, Donut, Ella, Bärnt, Piggelin, Solero, Daim, Yummie
(jag har bara tagit med de vi hade till vuxen ålder, och även här har jag säkert missat någon)
har bara kort på en av dem, söta Åke
åke

Häst: Nancy (ägde henne inte, men hade på foder typ)
nancy

undulater: Kalle, Pelle, Samir, Lennart (samir och Lennart var/är markus fåglar)
kort på Samir
samir

Kalkoner: George och barbara bush
kort på barbara
barbara bush

höns: nu fem, var sex från början, de har inga direkta namn
höna och kycklingar tupp

igelkott: RolfSören/kotten/igolf kwåttler
kotten

sedan är det nog inga mer husdjur jag/vi haft.. men ett tag flyttade en liten liten snigel in på handfatet hemma hos pappa.. hans skal var typ 2*2 mm..  hur söt som helst

snail

mhm kul inlägg för er med dålig internetuppkoppling.. bara massa massa bilder.. men skyll er själva.. haha


men till frågan jag hade ibörjan.. vad säger dessa djur om min (och markus) personlighet??
vad säger ditt djur om din personlighet?

kanske säger mina djurs namn mer om min familj än vad själva djuren gör??

Kommentarer
Postat av: Moa

haha ja det var ju inte ett djur eller två.

Men nästa fråga.. hur fan kanman komma ihåg alla namn?? Eller ne det var inget näär jag tänker efter så kommer jag ihåg alla vår amed:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback