sista dagen..

onsdagen har inte varit helt okej för min del.. ont i magen deluxe!! obehgligt var det för såhär har det aldrig känts förut.. typ kramp som började i nedre delen av magen och gjorde ont bak i ryggen..  ja inte helt lätt att förklara men obehagligt var det,, säkert någon form av ny sjukdom som ingen upptäckt innan..  jag kommer vara ett medicinskt mirakel ´, helt enkelt.. bara att börja förbereda mig inför alla intervjuer med medicinska tidningar från världens alla hörn.. hmm hur förbereder man sig för sånt??



mhm nu gott folk vill jag passa på att göra lite reklam!!
19/11 klockan 17.00 (kan ändra till 18.00 om det skulle passa bättre)
är det MARY KAY "hudvårdsklass"
hjulvhult.. (hemma hos min mamma alltså, fast för min räkning)

är ni intresserade av att komma så hör av er.. även om ni inte har tänkt köpa något så kan det vara rätt nice med en riktig helrengöring av facet.. Sanna som har klassen skänker dessutom pengar till rosabandet för varje klass hon har..  så vi kan både få nypeelade ansikten med massa välgörande goja OCH hjälpa till att bota bröstcancer


ha det bra everybody..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback