En ekologisk hamster.. Det önskar jag mig....

En ekologisk hamster.. Det önskar jag mig.. Och det har min älskade magmag lovat att fixa åt mig.. Söta söta magmag.. Satt mag pratade en ganska lång stund med henne nyss, fick även en liten pratstund med hennes billy, men det samtalet tyckte magmag blev för intimt så hon hoppade in och tog över.. ^^ ja Jösses stördare par Är nog svårt att hitta.. ..... ................................................................................... Jaha, nehe, joho, eller va? Just nu befinner jag mig i göteborg, trevlans värre, har dock ingen tillgång till internet vilket suger, speciellt eftersom jag har ett skolarbete som ska skickas till en kurskamrat denna veckan.. Irriirriirri... ja! Men jag får försöka ordna det på något sätt.. Billy hade förslag på att jag skulle göra det beprövade sockertricket.. Alltså gå runt till grannarna och fråga om de har lite internet att låna ut.. Hmm det får bli typ plan F eller något.. Om jag inte på något vis kan komma på något annat.. Men nä nu får jag ta och fixa det här med schoolworket, skärp mig! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback