jag förstår inte..

mår sehr konstich idag.. mensverk som grund, lite astmakänning på det och sedan en skvätt allergichock från något som jag inte kunnat identifiera.. läskigt, aa, absolut.. för testa äta lite av kaviarsåsen imorgon utan nån medicin i kroppen för att se om det kan vara den.. inte för att jag skulle bry mig nämnvärt eller sluta äta den, men bra att veta ändå.. VÄGRAR JU GE EFTER FÖR KROPPENS HITTEPÅ!! typ allergi mot ananas, det kan man ju fan inte ha.. så det struntar jag i, käkar ananas nästan oftare nu.. katt och hundallergi, fuck you, my best bebisars är ju mina vovvs och den ena mjau hemma hos mamma (den andra mjau har tagit avstånd från mig, his loss).. hästar träffar jag ju ganska sällan så de passar jag på att vara allergisk mot mellan gångerna.. kossor träffar jag ännu mer sällan så de kan jag vara allergisk mot på heltid.. gräs=jag vägrar klippa gräset.. husdamm= fejk, kan på fullaste allvar inte vara allergisk mot det, läkarna har testat det två gånger, båda gångerna med positivt resultat (alltså negativt besked) men om jag inte tålde damm skulle jag varit död nu så det är bara buffel och båg..

oj vilket tråkigt inlägg, min krämpor och så.. haha men det finns blggare som har asaballatråkiga bloggar rakt igenom, (they shall die) så att jag tråkar till det lite kan ju göra nästa inlägg roligare

Kommentarer
Postat av: Daniel

Inte så lätt med allerier & krämpor!! Såå irriterande!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback