freitag!!

idag är det fredag..  tentadag för min del..  den bli med alla säkerhet att göra om.. men skit samma..  första tentan..  jag hade god lust att skriva några egna frågor som jag kunde svara på istället..  vet dock inte vad birgittorna skulle säga om det..  (nästan alla våra lärare heter birgitta).. morgondagens planer har ändrats..  tråkigt.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på..  förslag någon??

just nu tvättar jag..  hade egentligen tvättid i morgon.. men gick och kollade om det kanske fanns någon idag, och då plötsligt såg att det var idag jag bokat..  sedan råkade jag ta fel tvättstuga..  det är inte lätt att komma ihåg om det är 3 eller 4 man bokat eftersom det är en hiskleig promenad mellan tavlorna och tvättstugorna..  säkert runt 100 meter..   kallas ju inte seniladamen för inte..  stackars killen som egentligen skulle ha trean blev lite förvånad, men den andra var ju ledig och han sa att det inte gjorde något..  hoppas han inte ljög..  fyran är förövrigt den roligare stugan, eftersom någon ritat massa i den..  jag gillar inte klotter och sådant annars, men det här är helt okej,, lite djur och grejer på väggarna och golven..


dagens musik blev en liten nostalgitripp...  HÅKAN HELLSTRÖM skrålar i hörlurarna just nu..  det blir nog en promenix med lite musik i öronen senare när jag tvättat färdigt och fått i mig lite mat..  jösses vad hungrig jag blev nu helt plötsligt..  kan ju behövas iofs efter en vecka utan direkt hunger, har mer ätit för att få i mig näring.. well well well det var det för nu..  tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback