fredag

nu har jennifer klippt till mig.. världens catfight var det..  morr..  fast jag vann ju (såklart).. haha skämt åsido, hon friserade till mig lite så håret blev jämlångt och topparna klipptes av lite med..  nu bär det av neråt för frisering av unge herr A..  undrar om han sitter still och så, kan ju alltid hoppas :) dock brukar han ju ha en del spring i benen, men jennifer får väl springa efter honom i så fall haha..  (ser det framför mig)..

sedan är det pepp för imorgon,,.  SÅ NICE!! CALLE CALLE CALLE!! haha (jag vet jag är lite fjortisaktig ibland, men jag står för det)..
det var lite skönt att skriva på en dator som har alla tangenter intakta, haha..

jag tror jag ska börja videoblogga..  har kollat in kissies.se.. hon videobloggar, och någon större begåvning behöver man ju inte vara.. haha..  nå vad säger ni josse som videobloggare eller ej?  (om ja så får någon lära mig hur man lägger upp filmer här för det fungerar inte när jag ska göra det..)..  på tal om kissie förresten, hon är störd.. eller det vet jag ju inte säkert, men hon framställer sig själv som störd, och det är väl ganska stört??  oh no undrar vad folket tänker om mig nu..  för jag framställer väl inte mig själv som så speciellt bright..  men det är jag, jag är typ smartast av alla jag känner..  :D haha

adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback