jösses.. jag tror jag svimmar

jösses.. jag tror jag svimmar!!  ett inlägg idag också.. det är inte illa.. men nej gott folk jag har inte drabbats av någon smittsam farlig sjukdom. jag har drabbats av läxor.. haha  det är inte klokt vad mycket grejer det finns som man kan göra för att skjuta upp på det några minuter till.. min romandebut : tusen internetsidor att förspilla din studietid på tror ni någon skulle köpa den..  får la skriva dit en varning.. VARNING josefin jonsson har listat de tusen farligaste internetsidorna att förspilla sin stuidetid på..  nehe författare kanske skulle vara något att satsa på istället.. men just nu har jag fullt upp med andra studier och försäsongen börjar snart..
jag och FJVE ska nämligen satsa på proffskarriär iår..  hård träning är det som gäller alltså...

nehe nu skriver björn att han typ är klar med seminarieuppgiften till på måndag..  blir ju inte alls stressad då.. morr.. kanske ska börja plugga i biblan istället så jag får något gjort,.,  längtar till min  nya dator som ska vara en SKOLDATOR!! inget annat än skolgrejer på den...  (bäst att skriva det en gång till så jag säkert kommer ihåg det) BARA SKOLGREJER PÅ NYA DATORN JOSEFIN MONIKA JONSSON!!!

minnet är ju kort men gott..
ajöss för denna gången..  vink (på msn kommer det fram fyra onda pingviner när jag skriver det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback