fan så dåligt

sitter just nu på tåget hem till växjö.. försenat, Satans Järnvägar.. man kan skicka folk till månar man kan göra hus av grus man kan byta könsorgan på den som vill.. men att få ett tåg att komma när man lovat, det är tydligen så oerhört begåvat, så då räcker inte vetenskspen til... därför kommer alla tåg när ingen vill.. (en liten klagosång från min sida)..

sedan har de inget internet på det häringa tåget hellr.. jag som ville testa min nya fina dator som jag fick idag, TACK PAPPSEN!! pappsen ja, han har varit extra givmild idag.. så snäll, hämtade mig i förmiddags ute i skogen dit jag råkat irra bort mig igårnatt.. haha.. jäkla FJVE lura ut mig sådär.. haha love you.. när pappson hämtat mig åkte vi hem till honom så jag kunde klippa honom (skulle gjort det innen jul egentligen men då blev det inte av).. efter jag klippt klart fick jag då the computer.. en sånhär liten liten dator, eländigt att sitta vid länge, men på föreläsningar är den perfekt.. :) sen fick jag en tröja också.. och sen körde han hem mig till min lilla mor..

just exakt nu sitter jag och funderar lite på vad jag eller hur jag ska göra med min kära Racer.. han står då fortfarande kvar i värnamo.. skulle behöva frakta honom till brotorpet eller något i alla fall.. ingen som har en bilkärra över?? feel free to pick him up alltså.. och snälla håll tummarna att han inte behöver gå samma öde tillmötes som vår kära alkis (RIP)..

jag kan passa på och tacka för en riktigt rolig kväll igår.. hoppas ingen har några större men för livet.. haha.. jag tog massa bilder, de flesta ordrebusar som jag och FJVE roade oss med att knåpa ihop.. jag kommer lägga upp dem på bdb hade jag tänkt, vet inte riktigt när, men det kommer.. http://josser.bilddagboken.se lösenordet är ressoj om nån vill in och kolla..

nehe jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, sitter ju som sagt på tåget och det är inte det roligaste jag varit med om, kallt och jävligt är det, och trött är jag med.. men min fia lotta larsson ska hämta mig vid tåget, sedan ska vi handla lite sen blir det mys hemma hos mig med johan falk.. de e nice.. love to ya all.. puss

(tack malin för buntbanden förresten, de kommer användas flitigt)


Kommentarer
Postat av: Denise

om nu inte racer klara sej så ha alkis lovat att vänta i bilhimlen så den slipper va ensam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback