OS-GULD OS-GULD OS-GULD

ja det är ju inte klart än.. men olsson ligger i täten och de andra två svenskarna ligger och bromsar resten av fältet.. södergren föll i början men har ändå chans på silver.. fan fad härligt att se.. minska sina egna chanser till medalj för sin kompis..  inte alla som skulle göra det.. nu vill vi se en svensk trippel..   just nu ligger olsson 15 sekunder framför.. hur är det tänkt att man ska kunna sova nu?? det får bli9 när loppet är slut helt klart..
shit de börjar närmar sig.. faaan kom igen nu... 10 sekunder till godo..
jösses olsson ligger trea men hellner vinner..  guld och brons och en tapper tiondepolats..  och edan en 23plats med..  nu är kungen i bild med..  kan det bli bättre??
gunde svan var den som senast tog medalj i långdistansen.. (och det är ju ett tag sen)
prins carlfilip intervjuas nu..  varför liksom.. han tycker att medaljregnet NÄSTAN är bättre än att köra race..  t ö n t!!

nu visas bilder på min förra man per elofsson som står och gråter av lycka..  naaaw, nu kramas han med medaljörerna.. 

och jag är kär i erik linder--  började bli det redan nu i veckan men idag blev jag säker..   så söt.. fast det är framför allt rösten jag är kär i..  han kan få en andra chans hos mig istället..  haha

´min kropp har sagt ifrån..  inga fler chockar..  har ju tidigare märkt att om jag ätit mycket fettfritt några dagar och sedan äter något riktigt fettrikt, chips eller pizza har det råkat bli de flesta gångerna så säger kroppen ifrån och jag spyr..  nice. not...  idag hände samma sak efter att jagh ätit massa socker.. fy fasen, mår jäkligt illa.. och det mådde jag redan innan sedan igår då jag kom in i en näsblodsperiod.. får det ibland om jag sovit dåligt eller är stressad eller utsätts för starka lukter.. men nu vet jag inte vad det beror på-- sedan igår eftermiddag har jag blött typ fem gånger.. inte kul, . nåja jag ska ju hem och få lite moderskärlek och omvårdnad i morgon..  kommer nog tröttna på det efter de här veckorna..


medaljregn på josserbloggen också

BRONS
går till fialajnen.. min babe.. förgyller alla mina dagar med sms, msnkonversationer eller telefonsamtal osv. de dagar vi inte ses..  så skönt att veta att någon saknar mig lite efter min emigration..   love you  BFF.. haha

SILVER
går till min andra fia för en helmysig eftermiddag/kväll med god mat, mellis (fiaslang för melodifestivalen). den nya bäckfilmen hann vi kolla med..  den var bra, men gunvald passar inte så skäggig som han var..  

GULD
jag ger några extra gulsmedaljer till svenska längdskidåkarna.. två var eller något.. släng in en var till alla i vancouver bara för att..  så hiskeligt nice..20/2 2010 ett datum som går till historien.. (fasst jag är inte så bra på datum så jag lär ju glömma det men jag anteckn ar i kalendern..   tröst medaljer till alla svenskarna som istället för att skrälla med placeringar ger sig på att göra ordentliga krascher..  hoppas alla kommer hem utan större skador.. (och fler medaljer).. :D:D:D


Kommentarer
Postat av: fialainen

Klart jag saknar dig, kan inte göra annat än att sakna en sådan vän som man kan vara helt sig själv med. ;) Mina andra vänner är ju inte som du! Och det är ju iofs riktigt bra. :) För du är ju BÄST! Love you! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback