håller tummarna

min kära pappis ringde precis, han har hämtat racer från svenstigs, så nu står racer inne på wulkan..  pappson ska ner och testa starta honom i morgon..  hoppas hoppas :) 
pappa var för söt på svenstigs, han stod och letade efter nyckeln till racer..  för att visa försäljaren att det var den bilen han skulle hämta..
pappa: - jag skulle hämta en bil
försäljare: - jaha vilken då?
pappa: - den buckliga där borta, jag har nyckeln här nånstans
försäljare: - det är lugnt, men du kan ju behöva nyckeln för att kunna komma in i bilen.
pappa: - äh den går ju inte låsa
försäljaren: - nehe, men......
pappa: - men kan ju vara jobbigt att styra den om rattlåset går i
försäljaren: - jo, ja det är ju klart

haha stackars försäljaren..  inte van vid Volkswagens "golf-specialedition" RACER.. 

nehe om man skulle ta sig i kragen och gå ut en sväng..  äta lite lunch först bara..  fast det får bli nåt enkelt.. (orkar inte med något kompilicerat idag helt enkelt).. ta en svängom med dammsugaren med..

förresen.... igår fick jag kläderna jag beställde på nelly här om dan..  massa trosor en tröja och ett par jeans.. allt passade perfekt så det är nice..  helt glad blev jag.. ☺..
nehe
 ♦♦♦ ajöss med er.. ♦♦♦




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback