effektiv dag idag.. njaeee

idag gick jag upp lagom till nio..  för att gå ner och TVÄTTA.. är det inte underbart.. ställa klockan för att tvätta..  blöh..  men jag hann med att tvätta och torka riktigt mycket.. fyra maskinertvätt.. pch så han jag läsa ut en bok som vi ska ha till i morgon..  riktigt intresant bok faktiskt..  Musik i livets början kort  och lättläst bok om musikens betydelse för barn redan i fosterstadiet.. vi läser nu musik i skolan nämligen.. musik i förskolan..  så när jag kommer ut som nyutbildad lärare i förskolan ska det inte bara vara musik i form av visor på samlingarna..  jag är riktigt inspirerad av min musiklärare (utbildad rytmiklärare).. hon pratar om hur viktigt det är för barnen att få testa göra ljud och finna pulsen..  hon säger själv att hon inte har någon sångröst och kan bara få ihop några få visor på piano..  tycker det är jättecoolt att någon som inte "kan sjunga" är universitetslärare i musik..

 

men nu är jag inte lika aktiv längre.. sitter i sängen med hårinpackning i håret..  börjar få lite ont i nacken, hade ingen lagom stor handduk aqtt blöta och ha om håret så jag fick ta en stor handduk..  och den "rymmer" betydligt mycket mer vatten..  menjag kanske kan se det som working out..  haha..  det hade varit smidigt...  nehe om man skulle ta och fundera lite på mat idag.. dålig fantasi.. så det får nog bli en låda från frysen..

jag kollar lite halvt på sex and the city med.. is it better to fake it than be alone?? det är frgan det..  haha

Denise.. jag har varit ute och kollat i korridoren, det fanns inget nytt där idag.. haha.. om det inte du har ställt  soppåsen utanför 061.. haha

nehe nu blir det duschen igen.. ut med inpackninge, i med balsam... efter duschen ska jag ta tag i allt det där jag  borde gjort för längesedan men inte riktigt orkat med.. 

chiao 


Kommentarer
Postat av: Denise

nej tyvärr det va inte jag som hade vatt där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback