dagens I-landsproblem

min dator hängde sig innan.. (inte bokstavligt med ett rep från taket, men ni fattar).. mucho irriterande var det i alla fall.. och nu kan jag inte sova för han låter som en helikopter.. drog ut sladden för att batteriet ska ta slut.. det gör det ganska snabbt, ca 20 minutwer räknar jag med..

min kära fialainen har jag lovat att fixa ett droppställ till.. någon mer som vill vara med och
beställa? tänkte vi kanske kan få ner fraktavgiften lite..

eftersom detta dygnet bara hållt på i 47 minuter delar jag inte ut några medaljer nu.. så chansen finns fortfarande om ni vill försöka charma mig haha.. god natt männsker..  nu ska jag sova så jag orkar upp i tid i morgon, hade varit nice att pluggat färdigt innan fialotta kommer hit.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback