det är ju bara fredag idag !! ☺☺

Jiises!! The day of verrrrrrry much shopping!! Inte kläderna vi hoppade på att finna, men det bilvde en hel del annat istället..  ett stycke KAFFEBRYGGARE, en EXTERN HÅRDDISK, två par SKOR,  en DVDbox, en mucho niceos PARFYMOS och lite annan skit.. lägger inte upp kort på grejerna här men kan visa hur mitt visakort känner sig..

________________

|                           |

|      inga stålar      |
|                           |
_________________

typ såhär, jätte tomt.. men det får han leva med.. (ja mitt visakort är en han, trots att det är ett kort på mig på det).. nu börjar klockan bli mycket och min besökare har borstat tänderna, är det en pik till mig kanske.. men det skiter jag i och funderar på att dra igång lite hårdrock¨på högsta volym.. mohaha.. det är bara ett litet problem med det, högsta volym på min dator är inte speciellt högt.. och jag är inte något större fan av hårdrock, och winnerbäck på mellan volym är nog inte någon direkt irriterare .. rackans bananer alltså..

vet ni vad jag har konstaterat idag? när min älskade FJVE är hos mog är min mobil fruktansvärt tyst, och aktiviteten på msn och facebook är mycket låg.. kan detta ha något samband??
min mobil har idag mottagit två styck sms, från min kära mammamutti.. och två styck samtal, ett fran pappafatti och ett från den där karikan i huvudstaden.. minsann, så något "godnattsms" lär jag ju inte spontant få.. får skicka ett själv först, men då blir det ju inte så spontant..

slänger in en rad om den utsökta maten som jag, just det JAG, josefin monica jonsson (föredetta johnsson) lagade åt mig och fiffilotten (nej så får jag ju inte kalla henne, förlåt fia är det ju).. jag fixade köttfärsbiffar, bulgur, tomat, fetaost (hmm fetan hade icamaxi fixat det mesta med, men jag öppnade burken).. fian fixade tsasikin, den blev mumsens den med.. riktigt riktigt gott var det i alla fall, alltihop.. men så är det väl så att sällskapet göt halva måltiden..

BTW jag köpte silverschampo eller platinaschampo som det visst heter nu för tiden.. så snart är min tid som grönhårig (eller heter det grönett?) slut, ni som vill hinna se underverket får skynda er för imorgon börjar jag   

adjö gott folk (jag borde niga men jag är berusad)


Kommentarer
Postat av: fia

sällskapet och maten var inte alls fel. Tack för dessa dagarna, det ska göras om! och då är det bannemig vandring runt sjö som gäller med gåskor och fotledstjofräs. me love you long time!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback