nu behöver jag inta köra bil längre

för jag ska anställa min älskade malin som privatchaufför, i alla fall den tiden jag spenderar i växjö.. duktiga duktiga du som kirrade körkortet idag.. och du slog mig med några månader..  bananglad är jag.. och stolt!!

så dagen idag har varit hyfsat bra.. fick lite extra energi när jag snackade med en annan underbar vän.. vem blir inte glad av det här liksom:

Jag vet att du har nånstans i dig viljan och motivationen och den kommer du få tillbaka när du satt dig ner och sagt till dig själv att: nu är det så här och jag ska göra mitt bästa för jag äger rollen som fröken! Och jag skiter i om tanten inte gav mig rätt första gången, utan nu får hon stå och dö över denna as bra tenta!

vem blir inte pepp av det?? det värmde hela mig..
jag får bli bättre på att ta tillvara på de som faktiskt finns där för mig.. och sen funderar jag på att faktiskt sluta bry mig om de som skiter i mig.. mår ju bara dåligt av dem ju.. varför lägga ner energin när det inte ger mig någonting positivt..


men nu gott folk ska jag ta tag i mig själv och fixa lite härhemma..  får ju finfrämmande imorgon, och mitt fulfrämmande har stöka ner något så förfärligt att jag blir alldeles gråhårig..

take care!! //josé


Kommentarer
Postat av: Diidds

Jag ha med slutat bry mej om sådanna som man vet igentligen inte bry sej osså!

Orka inte längre lägga energi på dom å att man bara ska passa på deras vilkor.. Bort me dom ondingarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback