då var det dags för skola "på riktigt"....

då var det dags för skola "på riktigt".. Behövde både peppning och väg beskrivning. Sara fixar det "Gå in i d huset förbi alla uppstoppade djur. Kolla om det finns någon grävling:-P uppför rampen sen vänster så långt det går sen höger." tack! gud vad pepp jag blev nu du, eller inte.. däremot såg jag aldrig några djur alls när jag äntligen hittat rätt hus.. på vägen fick jag syn på min älskade B1, så nu sitter vi här och det börjar dra igång igen, "nu känner jag hur demonerna kommer över mig, faan vad jag mår dåligt".. Och nu till katastrofala nyheter! B1s nyckelrings krokodil här exploderat, gått sönder och dött.. Så det är i sorgens tecken vi deltar i denna registrering.. Som visar att fruktansvärt många har hoppat av.. Modigt av dem.. Nio stycken.. Nåja.. Nu fick vi precis reda på att jag och b1 ska ha samma basgruppslärare.. grattis b1 ! Jag ser hur lyckan lyser ur dina ögon.. Haha nu ska jag koncentrera mig lite.. Tjo!


Kommentarer
Postat av: moa

haha det låter ju som en kanon start på din start av terminen. men vad är dte med maten? ska du starta en matblogg??? haha ja kul e det o läsa:) miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback