nästan regelbunden uppdatering

angående mitt förra inlägg om kompisar (eller vad man ska kalla det för, exkompisar?)
vill tacka för kommentarerna.. ska jag behöva bli med barn för att få veta vilka som är mina kompisar? snyft, det hinner jag ju inte nu.. haha  skämt å sido.. trött blir jag..
just nu sitter jag i biblan och skriver ut blankett som ska fyllas i och kickas till rikspolisstyrelsen..  fan bara att jag glömde kuverten hemma (i gvd).. hade tänkt stanna i växjö tills på onsdag.. det är inte snällt av skolan att sätta alla föreläsningar klockan åtta på morgonen.. för det betyder att jag måste åka hemifrån vid SENAST halv sju.. (att jag skrev senast med stora bokstäver var en påminnelse till mig själv)..

helgen har varit sådär..  lite halvt katasrofal.. inte riktigt men allvarligt, GISLAVED! vilken jävla kommun.. känner att det inte är mycket jag kommer sakna.. eller vissa kompisar och familjen, men dem kan jag ju bjuda ner till växjö eller åka och hälsa på..  och då behöver jag inte allt extra som insutionen gislaved så gärna bjuuder på.. utan jag får träffa BARA dem jag vill.. 

men till helgen blir det nog bättre, för då ska jag ta det lugnt (har jag tänkt) mormor, Eva, min morbror och hans bihang (mina kusiner) kommer ner och ska plocka svamp..  funderar starkt på att utnyttja min lediga fredag till att plocka av det som finns ute hos mamma.. haha  det blir ju mer match för dem då..   I am evil..  men lite fusk är det att mamma går ut i skogen och kollar av vart trattisarna finns så vallar hon bara dit dem sen..  storstadbor..  gah..

nehe nu får det vara nog för idag..  (om ni kommenterar så får jag mailpåminnelse om det så jag kommer ihåg att jag har en blogg)..  ja jag känner att seniliteten kommer smygande.. 

ha en bra dag med er..  kramar jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback