denise: det kommer på momangen

nytt inlägg var det dags för då ja..  har varit lite dåligt med det.. men denise kommenterade och tyckte jag skulle uppdatera, då är det ju bäst att lyda..

hänt sen sist?? 
*fick VG på två av tre delar på hemtentan, dock fick jag komplettering på sista men det fixar jag snart
*jag tog svinvaccin mådde inte helt kalasbra av det men det var det värt
*har VFU (praktik typ) på Trastgården denna veckan och nästa vecka
*till helgen flyttar jag och pappsen det första till växjö, säng, soffa och sånt jag inte behöver min sista vecka i gislaved..

jaha det var lite nyheter i korthet. (typ som på text-tv).. kan också tillägga att min mobiltelefon leker kurragömma med mig..  han gömde sig i morse men har inte kommit fram än.. skickade sms till mamma. att hon skulle ringa.. men antingen har hon inte gjort det, eller så är min mobil avstängd/ljudlös på mjukt underlag..  sen är mitt treinternet konstigt (har jag aldrig hävdat tidigare va?) så jag kan bara ta emot sms via datorn ibland, nu är en sån gång då det inte går tydligen.. och något som är helt sjukt, det går inte att säga upp mitt treabonnemang, eller idag vet jag inte, men förra veckn gick det inte..  asjobbigt..  för nu ska jag ju få bättre på intrenetfronten när jag flyttar..  DE E NICE

nehe go vänner nu blir det promenad med fia, ha det så bra.. speciellt didde.. =)


Kommentarer
Postat av: Denise

wiiiiie :) Uppdateringen tacka man för


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback