söndag

idag var det söndag då ja..  vaknade av klockan vid halv tio..  snoosade tills den gav upp sen vaknade jag av sms vid tolv typ..  jätte bra av mig, ska ju bara börja jobba vid sex i morgon..  det är säkert flera som gör det och har inga problem med det, men jag som gärna sover typ sex timmar längre och dessutom vänt dygnet totalt har BIG PROBLEMS med det.. och skulle jag komma för sent innebär det att barnen inte kommer in på fritids och då blir deras föräldrar försenade och sen har hjulet börjat snurra..

gårdagen ägnade jag åt städning och tvättning, främst kottens saker men även massa annat som behöver göras..  på kvällen gjorde jag mig iordning och åkte till Fia som anordnade förfest i björn rosenströms tecken..  jag är inget större fan direkt men det var ganska trevligt att sitta där och snacka lite.. runt  halv elva bar det av till parken, jag var nere vid ingången och kollade lite vad för folk som var där, träffade lillebror men ingen annan jag kände så jag begav mig hemåt och kollade på den gröna milen istället..


idag har jag snackat med jennie i telefon och vi bestämde att vi skulle städa fram till fem ungefär sen skulle jag komma hem till henne för att hjälpa henne med garderobsrensning och sedan laga mat tillsammans..  mycket roligare att vara två när man gör mat, och så slipper man sitta själv också..

jag har ett litet problem.. när jag sovit dåligt några nätter får jag näsblod hur lätt som helst..  detta hände i måndags hemma hos mamma.  sedan har det varit lite jobbigt då det räcker att jag nyser så börjar det igen..  och jag som aldrig nyser ju..  NOT!.  så nu har jag blödit (blött skulle jag säga men vet inte hur man ska stava det) rätt rejält två tre gånger om dagen i en vecka..  not good alltså..  jag vet inte om det är därför eller om det är av nån annan anledning men jag blir fruktansvärt yr om jag ställer mig upp för fort..  ingen som har nåt tips på vad man ska göra?

men nu ska jag ta på mig mina bralls och bege mig till jennan..  ska bara berätta att jag har ett par fotbollsstrumpor som jag köpte förra året med anledning av trajet, dessa strumpor är extra tjocka under foten och det är något jag verkligen uppskattar..  så nu har jag några varma strumpor jag kan med att gå med på de ställen där jag blivit tillsagd att inte ha raggsockarna..  GÖTT!! :)

men nu är det adjö på er mina vännor..  kram josse

Kommentarer
Postat av: moa

haha nu var du rolig det e ju äckligt ju...Tänker definitivt inte lukta där det får du göra i så fall...

2009-02-05 @ 00:41:56
Postat av: moa

o dessutom måste du komma hit o mata spindeln innan den stackarn får svälta här...

2009-02-05 @ 00:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback