seg som satan

jag är trött och seg som fasen idag..  var barnvakt igår och idag en stund.. då gick det bra men nu vete fan, känns som om jag bakis typ men det ska jag ju inte kunna bli nu en vecka efter jag drack sist.. eller?? 

nåväl min/mina grannar har fest..  vet inte riktigt vem det är än..  trodde det var ismael men nu är jag inte riktigt säker längre, låter mer än det gjort innan när han har haft fest, hör vissa av konversationeerna..  citat "nu! nu slutar du dricka, fattar du"  vem det var som skulle sluta dricka vet jag inte men svaret var sluddrigt som fan pratade typ sims så antagligen hade person 1 rätt i att det skulle sluta drickas..

JIIISES (för att citera mig själv)  god nat säger jag nu.  ska kanske upp och köra folk sen men får se hur gottt jag sover då..  nu däremot ska jag se om jag hittar något att käka.. hungrig som en gnu.. adjö!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket =).. nee precis en dag hit eller dit är ingenting. Hur visst du att jag fyllde år föresten? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback