Värnamo - i mjukiskläder

dagen började med att jag gick upp alldeles för sent (som vanligt)..  var hos sjukgymnasten i tid iaf och det var mitt mål för dagen..  efter lite tränande och mycket strömmande (nytt ord jag myntat) bar det av till värnamosjukhus, närmare bestämt ortopedkliniken..  träffade samma läkare som sist. jag och magda hade nog gjort ganska starkt intryck på stackaren..  han kom ihåg oss precis.. samma sak med sköterskan.. besöket var ganska onödigt egentligen..  fick bara visa att mina muskler har kommit tillbaka lite..  med betoning på LITE!.. mitt knäskydd som jag inte är så nöjd med längre tyckte han vi skulle byta ut mot den sorten han tyckte från början...  men det fanns inte i min storlek så det skulle de skulle försöka få beställa det..

efter sjukhusbesöket for jag in till åhléns och köpte där ett fotoalbum till min lilla mor (beställde ju lite bilder åt henne med när jag ändå höll på igår).. sedan gick jag vidare in i diverse affärer..  på trendhouse hittade jag iaf ett par snygga och framförallt assköna bralls.. de var dock en dragsko som fattades så jag fick sätta i en själv men de drog av 50 kronor på priset och det gjorde ju inget för mig..  ett mycket enkelt ingrepp var det till och med för mig.. tre kalasbyxor från kappahl investerade jag också i..

när jag kände att värnamo inte hade mer att erbjuda ringde jag till Moa.. ho befann sig hemma hos min pappa (nästan iaf). men hon skulle snart därifrån för att lämna adam på dagis  förskolan.. jsg han handla lite på ica i gnosjö där jag mycket förvåbad träffade pauli som jag inte sett på asaballa länge. sedan åkte jag hem och satte mig i gungstolen utanför moas och lagade mina byxors.. då ringde telefonen, rosa tornet ville att jag skulle jobba hos dem en dag i oktober men då vart jag upptagen såg jag i kalendern.. när jag pratat färdigt såg jag johanna, bästa grannen (den enda jag känner iofs) så då bytte jag några ord med henne innan mosing kom..

det blev en mysig eftermiddag med pizza, film och en del skratt..  sen fick jag följa med och visa upp mig på dagis förskolan.. det blev hem ganska tidigt om man jämför med andragånger.. men kände att jag behöver nog somna lite tidigare än igår....






kollar just nu på vem kan slå filip och fredrik.. och det slår mig att att när fredrik gör sina vinstgester är han fruktansvärt lik allas vår henke gunnarsson.. det har jag aldrig sett eller tänkt på tidigare

ajöss mina vänner  //José\\

Kommentarer
Postat av: moa

mosing????? tack för den du...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback