midnight writing

jahapp..  chaufför hade man då lyckats bli utsedd till idag.. haha  inte så farligt. två lämningar och en hämtning.. än så länge.. men jag tror att jag lägger ner taxiverksamheten för den här gången cirka NU! mella lämning två och hämtning var jag hos jennan..  hade lite tjockiskväll..  eller mest jag, men så var det de där jävla chipsen.. när jag kom hem så ville de ut igen, samma väg som de kom in,, fattar inte riktigt det.. men nu ska jag till läkaren 7 oktober och snacka med henne..  bente schulz, så får de komma fram till vad det är jag är allergisk mot egentligen..  dessa egenhändingt ihopsnickrade testerna jag gör på mig själv börjar bli lite jobbiga..

när jag var tio (typ) gjorde jag ett test som visade allergi mot katter och husdamm.. katter är lite olika om jag tål eller inte, några går bra, vissa sådär och andra inte alls..   det där husdammet kan jag inte vcara allergisk mot för då skulle jag avlidit för längesen.. nu "på senare dag" har jag nog blivit allergisk mot hästar, nötter, pollen eller någon annan skit som finns i lufter och min fasters hund (har inte kännt av någon annan hund men hennes är dessutom otroligt ful kanske det spelar in)..

nu ska jag nog ta och krypa till kojs, ska bara kolla lite på mina nuvarande favoriter; magnus betnér och joakim nätterqvist..  grrrr, mums..

god natt ALLA läsare. haha (moa och anna) eventuelt nån mer men det är någon hemlig mystisk person i så fall tror jag..

älglevergryta hos mammsen i morgon så vi får se om det blir fler inlägg eller om jag och bloggen får rest in peace...

Kommentarer
Postat av: Mois

haha vad du e rolig du... gillar din blogg...

hoppas att maten smakar bra.. lever e ju inte min grej..

2008-09-21 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback