IKEA idag då

jaha då sitter jag andra dagen i rad och äter frukost hemma.. inte illa för att vara jag faktiskt..

igår var jag ju som sagt i Ullared på Gekås och några kringliggande affärer.. nice var det..  kul att flumma med Fialotta i bilen med, saknar det ganska mycket eftersom det bara är markus häromkring som delar den speciella sortens humor som vi har..  even gör väl det med men henne träffar jag ju nästan aldrig..  det blev mycket galenskaparna, hipp hipp och sunesjul (köpte faktiskt filmen med)

men nu ringde mammsen, hon är på vg hit för vi ska till IKEA!! skriver kanske en rad senare..   


 sköt om er //josé\\

Kommentarer
Postat av: Mois

hittade du något på ikea eler??? ko på att du kunde köpt en byrå åt mig där.. men nu e det sent.

Postat av: Jelikan

Lite dåligt med uppdatering nu tycker jag allt!

2008-09-30 @ 12:20:41
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback