HATA TRE (och vmo-sjukhus)

idag är jag full av hat..  sitter på jobbet och känner att jag måste bli av med allt hat så jag inte lägger över det på¨någon annan.. 

igår var jag phos ortopedteknikerna som gav mig ett knäskydd som jag nu känner är sämre än det jag hade innan..   sen funkade inte internet igår..

och idag på morgonen skulle jag börja halv nio.. ha lektion nio. jag går ut till bilen lite för sent, den är helt igen isad..  nice.. inte..
tror ni det gick att låsa upp  bildörren då? NEJ så klart inte..   fick springa in igen och hämta låsoljan som jag fick av moa förra issäsongen.. låset gick upp.. NU var jag försenad..  tror ni det gick att starta bilfan då? NEJ! efter några försök gick det dock..  på med full värme  och sånt så ut och börja skrapa.. sidorutorna var nästan omöjliga.. bakrutan skötte sig själv och framrutan gick sådär..  kommer iaf iväg till jobbet fruktansvärt försent.. skyndar mig in på kontoret och hämtar mina papper..  då är det inte ens öppet in till omklädningsrummet.. jävla skit.. låsa upp för eleverna så de kan skynda sig.. sedan fick de som bytt om snabbast plocka fram målen och grejer..  sen var det typ halva lektionen kvar så vi körde handboll den tiden.. men fan vad stressigt och pinsamt..  och klockan är bara 10.53, vad ska mer hända innan den här dan är slut egentligen??  morrr..  nu ska förskoleklassen äta och jag ska vara rastvakt om en halvtimma.. ska skriva klart utvärderingen så tobie ser vad vi gjorde och hur det gick.. usch och fy.. 

hoppas er dag börjat bättre och att min lugnar ner sig.. (är ju faktiskt forfarande rätt förkyld och dan, går på bisolvon, bricanyl och alvedon. skam den som ger sig)

fridens vänner, fridens //José




4 timmar och 18 minuter senare

dagen blev bättre sen jag fick skriva av mig här..  vilken terapi, kanske ska rekomendera det BÖRJA BLOGGA! haha
på lunchrasten var vi så där skratttrötta.. så när A skulle fylla på kaffe i selectaautomaten och istället häller i chokladpulver så nästan dog vi. inte blev det bättre av att hon tappar ut allt kaffe och chokladpulver på golvet och bänken när hon skulle rätta till det..  tänk vad lättroad man är ibland..

i onsdags kväll var  jag förresten på bio med mugada och jenjobo.. MAMMA MIA gud vilken mysig och härlig film.. det blir lätt Donna and the dynamos på trajet nästa år, nån som vill vara med?     



nu har sista barnen gått och jag ska stänga, har ju tid till 16.15 så jag behöver inte skynda mig.. har fixat det sista här så det är bara att släcka och låsa placet som gäller. bara se till att inte missa någon dörr.. så jag ska nu hem och diska och ringa mallan... i morgon ska jag vara social mot lite släktingar. :) lycka..

hej då, adjö adjö, det var trevligt att träffas idag, mors mors, vi ses igen det är kul när det låter bra. (...)

Kommentarer
Postat av: Moa

haha end el hard et inte lätt tänk då om jag skulle råka ut för allt det innan jag ska till jobbet o dp har jag en bit att köra!!!

Postat av: Diidds

haha ja kom inte häller in i min bil igår men efter lite våld så:D men sen ville inte bilen starta så fick ringa å fråga hur start hjälpen funkade! han te jobbet precis hade 3 min te godo!

2008-10-18 @ 12:02:05
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback