hemma i sverige

jaha då var man hemma igen..  bu huuu..  skönt att träffa hemma folket men både de och jag hade nog klarat av om jag var borta en vecka till.. tyvärr så var det ju sista veckan i alanya eftersom det är höst där precis som här..

men saknar turklandet det gör jag..  hörde en moppe som tutade igår precis innan jag skulle somna, var nästan på väg upp för att se om det var typ Önder och emra eller nåt men det låter ju inte så troligt kanske..

jag vet inte om jag kommer skriva om veckan här, känns som om, jag redan har berättat för alla (inte anna panna, ringer dig nån dag).. men det var en bra vecka iaf..  en hel del drinkar och coctails, lite sol men ganska mycket festande och röj (så mycket det går i ett alanya som höll på att stänga för säsongen)..
får väl se om jag hänger med Ida och johanna ner till sommaren (tre månader). har jag inget jobb då så är nog chansen stor att jag är med några veckor iaf..

nu är jag iaf hemma..  jobbade måndag tisdag på tallen, sen har det varit dött än så länge..  mosen kommer nog hit om en stund,. vi ska försöka fixa upp lite gardiner (inte alls på tiden, har ju bara bott här i över ett år)..  nej nu är det frukost och kanske en dusch som gäller..  får se om jag får lite tid att skriva sen..

min dator är alltså tillbaka från farbror doktorn nu om ni inte förstod det.. 

kramar gurkan. haha låter kanske lite sådär..  bättre med cricket eller loppan tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback