förlåt för dålig uppdatering

min uppdatering här har varit väldigt dålig ett tag nu.. jag har ett giltligt skäl..  har ingen dator just nu för den är på lagning.. så för tillfället sitter jag hemma hos lilla mor och skriver samtidigt som jag inviger de nya glajjorna..  hah  känns ganska konstigt att helt plötsligt se osuddigt..  :)

mitt bloggande kommer nog inte bli så mycket med förrens computer flyttar hem igen..   men på lördag flyr jag faktiskt utomlands en sväng..  till turkien med min Idapida.. nice som fan med lite sol och värme så här i höstrusket..  ni får ha det så bra alla glada, vem vet jag kanske hittar nån liten dator i turkland så jag kan kasta iväg ett litet inlägg men räkna inte med det..

ni får ha det så bra mina kära friends..  kramar josefin

Kommentarer
Postat av: Diidds

se nu till att din kompis inte säljer dej för några kameler bara ;)

Postat av: Sanna

Haha aa den var bra. Men James Bond sjunga? Det känns bara helt fel. Skoj att åka utomlands. Vart i Turkiet ska ni till?

2008-11-05 @ 14:06:59
URL: http://rickardsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hihi vad skojit.. där har jag också varit =) väldigt trevligt.. Hoppas att ni blir extra bruna och snygga ;)

2008-11-07 @ 13:14:30
URL: http://rickardsson.blogg.se/
Postat av: Moa

haha nej jag vet inte vart det kom ifrån men vill du ha det så e det ditt men du måste då skriva en kommentar i min blogg o skriva typ "gurka=upptaget på annat håll" haha lite skoj..

2008-11-19 @ 23:22:06
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback