förlåt anna

haha.. ett tag var jag riktigt aktiv bloggare(i jossemått räknat), hade då fått en kommentar av anna om att det var possitivt. den kommentaren hade jag fått för en och en halv månad sen. med andra ord tog jag paus från bloggen innan jag ens hunnit läsa kommentaren.. ILLA! jo.

just nu sitter jag i soffan och kollar på feta britter på tvoch blöder på benet samtidigt som jag uppdaterar min bloggish lite.
jag väntar också på att jennie ska vakna så jag kan plocka ut lite pengar. min plånbok har ju då nästan på egenhand begett sig till Linköping utan mig så jag fick ta och skicka över pengar till jennie så får hon plocka ut dem till mig..  Tur att hon finns.  helt allvarligt faktiskt så är hon den som orkar med mig mest..  BÄST ÄR DU JU!!

annars har jag blivit lite små bitchig över alla andra.. men orkar inte vara snäll och låta folk köra över mig.. 

idag drar jag för övrigt till mitt hemland, ska sova hos mormor med kusinen. himla nice hoppas jag det blir..

.
..
...
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback