flyr fältet

nu är jag lite trött på allt och alla och lite till..

så jag packar väskan, tältet, sovsäcken och malin och beger mig ut på äventyr.. får väl hoppas att det blir en liten rapport därifrån men jag kan inte lova något.. (har gjort det för många gånger)..  om någon har nåt tips på trvligt tältställe får ni gärna höra av er..

nu närmast ska jag bege mig ut på en liten promenix, sen ska jag plocka iordning och diska lite..  runt två hämtar malin mig så vi kan åka och köpa korv med bröd och zofobas.. hoppas de har zofobas nu..  har ju inte funnits det de senast två gångerna jag varit där..



fem första tipsen:

1. ignorera mig inte utan att jag vet varför
2. utnyttja mig inte för att jag har körkort.
3. ring inte och väck mig före halv elva.
4. låt mig lyssna och titta på det jag vill.
5. tjata inte hål i huvudet på mig.


får se om det har någon effekt. annars får jag la gå runt och sälja boken..  Sigges är ju ganska populärt ställe att åka till och sedan irritera sönder mig. 
'

morr..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en trevlig dag babe. En regnig dag är inte det perfekt för bio? Här kan du få gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-21 @ 13:12:48
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback