box 153 gislaved

jag funderar seriöst på att skaffa mig en box hos posten så man slipper adressändra..  jag köpte en lägenhet med "namn" 14 c.. men adressen hit är 34 c.. lite jobbigt att få reda på det efter jag adressändrat. hoppas mr brevbärare förstår det. :) lite pinsamt att hämta posten på hallarydsvägen när det flyttat in nytt folk där.

nu har jag varit dålig på att skriva här igen, och jag förstår inte hur intressant min blogg kan vara. men när två personer varit inne 17 gånger samma dag så börjar man undra..

huset växer i alla fall. nu har det fått lite färg med. och min kära mamma har redan köpt påslakan och sånt till deras nya sovrum, (som ännu inte fått något golv ens).

och mina tankar börja mala nu. snart går anställningskontraktet ut, ska jag hoppas att jag får fortsätta eller ska jag ta tag i mitt liv och börja plugga.. (troligen inte) kanske sticka till något spännande land och se mig omkrong i världen? men vad ska jag göra med lägenheten då? (hade varit bättre med hyresrätt ändå kanske).. får låna ut den under tiden kanske, någon som är intresserad?

nej, om jag skulle ta och lägga mig i tid ikväll för omväxlingsskull, ensam blir det la som vanligt. den enda som hittat hit är ju jennie egentligen. haha  vi umgås ju mer nu "när vi separerat" än vi gjorde som sambos.
ska nog skaffa mig ett marsvin eller nåt, vore lite trevligt..

god natt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback