Je nage en eau trouble

den här veckan har jag lyssnat på Kristofer Åström, Melissa Horn och liknande musik.. igår blev det Brolle för hela slanten.. men idag.. riktig nostalgi, jag är tillbaka på gymnasiet och lyssnar nonstop på KENT.. igår kväll blev det en del Winnerbäck, hmm.. vad blir det härnäst? kent brukar vara min deppmusik.. men jätte deppig känner jag mig inte.. knossigt..

jaja.. nu är det lördag.. kul? nja, är man ledig onsdag till tisdag så känns inte lördagen så himla speciell.. och i mitt huvud var det lördag redan igår..eller jag fick för mig att det var siggesavslutning då. men icke..

på onsdag ska jag ner till gislatorp, ska ha min underbara gudson torsdag och fredag.. ♥♥♥
hoppas han sköter sig för jag har längtat efter dessa dagarna.. ska bara se till att ha pluggat färdigt allt så jag och han kan ha riktig mysvecka, kanske blir Leos lekland en sväng.. fast även om jag har lite plugg så kan jag ju fixa det om jag lämnar honom några timmar på förskolan på torsdagen.. men det hade ju varit kul att åka till växjö en sväng.. nåja det återstår att se..

nu blir det lite plugg eftersom jag blev störd igår när jag skulle skriva..

tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback