BAD!

Idag skulle vi bada på fritids, eller jag och sju av barnen iaf.  det gick riktigt bra faktiskt, himla snygg var jag i mammas baddräkt.
när vi skulle duscha efteråt träffar jag Lindalus.. snacka förvånad jag blev när hon stod där med tre småbarn, hennes moster (tror jag det var) var med också som tur var.

I morgon är det örnen som gäller, hoppas det går bra, klarar Nattis det så kan ju inte jag vara sämre,

det var allt för idag.. 

CIAO  (för att vara så där käck och trendig)

det var ett tag sen...

Ja, det var det. Det var ett himla tag sedan jag skrev här.

Igår var bass hunter i parken. Dit skulle jag, inte för att jag var så intresserad av varken honom eller hans musik men det var många glada människor där. Och några som jag varit glad om jag sluppit se. Men så är det ju alltid.
Förfestade gjorde vi hos Denise. Jag, Denise, Malin, Ted, Morten, Simon och Sami var det från början. runt nio tiden gick vi till parken för att få var sin stämpel, det visade sig att de avanserat till lisebergsband nu. Simon och Sami skulle inte med dit utan de gick i stället till bruksvillan. När vi fått våra band gick vi tillbaka till Denise. Jonas, Mia och Sabina földe med. Trevliga  personer det där.
Vid elva begav vi oss återigen till Parken. Där träffade jag MÅNGA som jag inte sett på år och dar ungefär. trevligt trevligt, går inte in på några detaljer. Malin skulle promt se Bass Hunter, men vi missade när han började så när vi kom fram till scenen sjöng han sista refrängen på Booten Anna och sedan sa han tack och hej. Efter det gick vi runt en del både inne och ute och plötsligt började alla leta skjuts hem. Joakim sa att det fanns en plats över till mig i deras taxi. men det kom aldrig någon taxi så jag åkte med några gosjöbor hem. tur att sådanna finns ibland.
väl hemma somnade jag ganska snabbt, sedan gick jag upp vid halv tolv och bakade kanelbullar.

Speciell helg måste jag säga..


RSS 2.0