god fortsättning

yes box.. jag börjar det här inlägget med samma mening som alltid finns med i mina inlägg..  det v ar ett tag sen jag skrev här bla bla bla.. men så är det när man har ett liv som är precis så där lagom tråkigt.. inte så kul så man har något att berätta och förmedla lite glädje.. och inte heller något super trist bajs liv som man kan klaga på var och varannan dag till alla ointresserade människor som gjort det till en rutin att gå in och läsa massa bloggar dagarna i ända..

uppdatering av mitt liv då... jag bor i min ensamhet i en tvåa i gislaved, har bara några dammråttor att prata med..  en ganska trevlig granne har jag iofs.. men o. skönt som fan.. orkar inte lära henne bättre just nu.. 
mammsen har äntligen fått flytta in i brotorpet igen.. hennes dampkatt har lugnat ner sig, skönt det med..

min kära fitt fia har gått och dött så jag i princip skänkte henne till micke, snällt av mig tyckte jag.. snällt av micke också, så slapp jag fixa med skrot och skit..  nu har jag en fin blå golf..  för tillfaället är den oförsäkrad, pga av att jag är en lat jävel utanjobb..  har iofs fixat besiktningstid nu.. dock lite för sent för två dagars körförbud har jag ju lyckats dra på mig..  tiden för besiktningen är klockan 8 nånting.. då har jobbar jag så malin darling ska fixa det.. (slipper ju jag stå där och skämmas med. haha)

josefin johnsson är också från och med idag arbetslös..  har lyckats fixa en del springvik men i januari-februari blir det väldigt snålt levat.. får ingen lön förren 27 februari. lite jobbigt men det får väl gå, måste ju gå..

har fått en sån där vill bort från allt kris nu igen, (verkar inträffa varje gång jag blir av med eller håller på att bli av med ett jobb).. haha bermuda denna gången.. eller inte.. men london eller något vore ju inte helt fel.. finns en hel del fönsterputsarjobb lediga.. men det är väl mest aupair jobben som lockar.. hade ju varit ganska nice om jag fått något sånt och de ringer och vill ge mig mitt jobb tillbaka för de nu fått reda på att den nya är polisanmäld för att ha agat barn på sitt förra jobb.. (för så är det sa danni..)

tralla la vilket långt inlägg det har blivit.. har inte ens skrivit om mig och magda "- en äldre mogen kvinna".. det har jag inte tänkt att göra heller.. ni som är inne på min blogg varje dag i hopp om att jag skrivit något mer om mitt patetiska liv kan ju ta och läsa ett stycke om dagen så kan ni låtsas att jag skrivit lite varje dag. (pling pling pling pris till Loppan för årets bästa bloggidé..)

nåväl. när jag nu är lite workless kanske jag hittar på något spännande att berätta..  vem vet jag kanske till och med kan få ihop stoff till ett inlägg i veckan..

citat malmal när bilen framför bromsar och blinkar höger men svänger vänster
-men var är frågan? 
jag var full och hade en badmössa på mig så vi skrattade hysteriskt i flera minuter..


popcorn hade ju varit gott men de tog slut igår, och vad fick jag för det? ingenting. lika lönlöst som i Påbo.. morr. tur man kunde sno några pussar på juldan iaf. men det kommer ju nyår med..  haha blir väl mufflon och malmal som får de flesta som vanligt kan jag tro.. kanske kan lura till mig något från nån intetanande vän til micke..  mohahah..  loppan smider onda planer i sin förfärliga ensamhet...

RSS 2.0