Kärleksgnabb? Ja det är nog vad vi kan kal...

Kärleksgnabb? Ja det är nog vad vi kan kalla det, vi hade en liten diskussion här innan, jag och stordatorn, jag har infört vissa regler i vårt nya boende som han inte riktigt är till freds med.. Men det är jag som bestämmer från och med nu så då är han portförbjuden i sovrummet.. Tycker ju att det stör min natt sömn när jag kollar på tv eller film (på datorn eller tvn) när jag ska sova, enda gången det är okej är när tinitusen är för jobbig, inte annars! Basta! God natt på er allihopa! Fridens


Att köra bakom en bil med regnummer GTA , ...

Att köra bakom en bil med regnummer GTA , det känns inte helt okej.. Inte går det att köra on den heller, han (tar alltid förgivet kille som kör när det körs konstigt) som kör ligger under tillåten hastighet på ställen får det inte går att köra on, men när det blir dubbelfiligt då gasar han på som tusiken.. Irriterande? Svar JA! Förbi fartkamerorna är det ju naturligtvis bäst att köra minst 20 km/h för långsamt.. Tillåt mig morra? MORR MORR MORR


first night!

har sovit första natten i lägenheten, sov som en prinsessa måste jag säga.. har inte vaknat en enda gång förens jag skulle upp.. GÖTT!! nu är det plockning och stääääädning som gäller.. yey!! not

fyllechaffis.com

nu ska jag äntligen få köra folket så jag kan åka hem och soooooova!!!

yey!!! zzzzzzzzzzzzzz  god natt!!

askungen!!

städa städa varje fredag också varje jul, det tycker jag är kul... NOT!! det har varit en jäkla massa städande idag, samtidigt som flyttandet.. imorgon ska jag städa växjölägenheten och på måndag morgon lämnar jag nyckeln.. ska bli gött att få ett liv igen.. bara tänka på mig själv och ingen annan.. visa hänsyn är ju inte riktigt min grej.. inte att göra hela tiden i alla fall..

vill tacka mammsen, pappsen och fisen för all hjälp..  löv jo guys!! ni är guld värda ♥♥♥

tjolahopp tjolahej!!

detta är tidsinställt.. =)

sitter förhoppningsvis i mattssonsbussen nu, på väg till Growlake för att flytta alla mina grejor.. 55kvm står det på hyreskontraktet att den nya lägenheten är, men det har jag svårt att tro att det stämmer.. burserydska meter kanske är annorlunda?? ska på dialektskola hos jossa nån dag, hon kanske har koll på det?? haha

tjingelingen på er.. ♥ fridens

Är du hungrig? frågar sambon, nja lite sva...

Är du hungrig? frågar sambon, nja lite svarar jag.. Men nu när jag sitter här i Nuggen med två kebabtallrikspecial i knät så känner jag att jag inte alls är lite hungrig, jag är vrålhungrig! Längtar tills vi sitter i soffan och svullar.. Omnomnom.. ^^


Utkast: Feb. 25, 2011

"det målet gills inte"
"varför inte"
"han är dum"

ååååhååååhååå vilka argument.. haha.. en källa till disskussion i alla fall..




grupparbetet är godkänt nu iaf.. (tror jag, hon var lite luddig i formuleringarna)..  gött som tusiken tycker jag.. vill ha reda på resultatet på muntan med.. sen är jag nöjd ett tag..

nu blire beck och sedan sova.. är trött som en gnu..     

-.-


murre färgar håret.. eller malle färgar murres.. det blir bra trots att murre är skräckslagen haha..
good night

☺☺☺

less is more, kill your darligs, du ser ut som en tant.. - dagens josserfunderingar.. liksom hur kan en person som alltid haft hyfsat bra smak i kläder och duktig på att sminka sig helt plötsligt glömma allt det och se ut som en tant som vill vara 20 igen..  bara för hon fått barn och annat vuxet?? nae tror inte det är något genomgående då de flesta (alla) andra jag känner som haft god smak i hur de ska se ut fortfarande kommer ihåg det dära efter de fått barn..


fia: svart är slut ju


fredag: ja det är det idag.. men jag hade kunnat jobba nån dag till.. ska jag iofs nästan göra imorgon..

februari: nästan slut, ett steg närmre vår och värme.. josefin har arbetat 122,5 timmar denna månaden.. typ 80% med andra ord... fisen har amputerat diverse kroppsdelar, modigt av henne.. 


Mars: mammamutti fyller år.. josefin har redan blivit bokad 102,25 timmar (det går bra nu).. daniel kommer till gvd och hälsar på ♥

fridens

he´s my sweetie



är han inte söter??
jo det är han.. bästa presenten jag fixat på länge.. synd att jag gav bort den

Förresten, vart tog solen vägen? Den som v...

Förresten, vart tog solen vägen? Den som var enda anledningen till att jag inte konverterade till isbjörn under middagsrasten, den har spårlöst försvunnit, puts väck liksom.. INTE OKEJ


Sms-blogger, det är jag det.. Haha, men de...

Sms-blogger, det är jag det.. Haha, men det är ju quite smidigt liksom.. Nu sitter jag till exempel och fördriver tiden fram till min fikadate slutar jobba, smålandsstenar hade inte allt för fett utbud av tidsfördrivande aktiviteter, det blev en sväng i solariet, (lägger in en liten varning, sun vegas var inte bra alls, åk till typ meddo istället), sen blev det en sväng på netto och sedan någon krimskrams affär, det fanns visserligen massa dina grejer där, men med min ekonomi så blev det inget köpt.. Längtar som tusan tills 27 mars då jag äntligen får lön igen.. Har ju varit och är en smula kärvt kan jag berätta.. Tur jag har snälla päron som agerar pantbank så länge.. Vad har jag pantsatt frågar ni, min heder. Hatar att låna pengar, inte kul någonstans, förstår mig inte på folk som alltid är skyldiga pengar hit och dit till olika människor, hua, det skulle jag aldrig klara av.. Och lika jobbigt om inte jobbigare är det när folk har eller vill låna pengar av mig, det ses ju inte som självklart att betala tillbaka så fort de fått pengar.. Och hur kul är det att behöva tjata on det? Inte kul alls på en enda fläck.. Och hej och hå vad jag maler på om tråkigheter.. Blöh, den som orkat läsa allt ska ha en eloge.. Skicka in slutsiffran på ditt lottnummer så får du en luftgitarr i valfri färg (obs, svart, blå, rosa och röd är slut, grön lila och vit finns bara begränsat antal kvar).. Fridens!


Har snart jobbat första månaden som vikari...

Har snart jobbat första månaden som vikarie, det har blivit rätt många timmar.. Nästa månad verkar inte bli sämre, har tre fulla veckor än så länge och det är ju helt klart godkännt.. Hoppas det håller i sig resten av året med.. Haha.. Annars får jag starta eget, denise hade ju en affärsidé vi skulle kunna utveckla.. Nehe nu är rasten snart slut ha det bra.. Fridens


Mhm, värsta lyxmaten idag, köttfärsgratäng...

dsc00106 (MMS)

Mhm, värsta lyxmaten idag, köttfärsgratäng (ja hela formen var till mig, orkade dock inte äta allt) med broccoli, majs, morot och apelsinsallad och ananas.. Hur gott som helst och dessutom fick jag det jättefint uppdukat på en bricka som bara var att hämta.. Sånt tycker vi om.. Slurp..


packa packa packa

det är fan inte klokt vilken massa s k i t jag samlat på mig.. tycker jag slänger och slänger hela tiden.. haha.. men nu ska jag ju flytta från 22 kvadratermeter till betydligt större.. vet inte hur stor den nya är.. ska kolla upp det.. men större är den ju helt klart..

nehe det blir ett kort inlägg nu.. ska fixa en del till innan jag beger mig härifrån.. fridens

RSS 2.0