Josefin - diskberget 1 - 1

Josefin - diskberget 1 - 1


Josefin-glasögondesigner? Vad tycks om min...

dsc00150 (MMS)

Josefin-glasögondesigner? Vad tycks om mina helt unika solglasögon? Bäst att ta patent på dem med en gång va? Jag skulle laga dem, och behövde något som höll skalmen på rätt plats.. Mary Kaypennan fick rycka ut och nu blev den fast där. Haha.. Superlim is the shit liksom.. Det är ju praktiskt med den här modellen, har alltid en penna med sig överallt, sen hur skrivförmågan blir är ju en annan femma..


Denise hade en bra idé, eftersom mina prot...

Denise hade en bra idé, eftersom mina protester mot vädret inte hjälpte ska vi testa att gå ihop så många som möjligt.. Så IMORGON FREDAG är det sommarkläder som gäller, ni som inte kan ha det på er, hjälp till på andra sätt, sjung enbart sommarlåtar, tänk bara varma tankar. Ät sommar mat, drick sommar drycker.. Låt fantasin flöda helt enkelt


Måndagens och onsdagens protester mot vint...

Måndagens och onsdagens protester mot vintern var visst verkningslösa, för nog sjutton är det ett vitt snötäcke på vägarna när jag nu tuffar mot dagens arbete.. Morr! My quiet protest innebar att jag använde sommarklänningar i ett desperat rop efter sommar och sol eller i alla fall lite vår.. (Pga av rädsla för köldskador hade jag även på mig tjocka strumpbyxor/leggins och kofta.. ) Nehe nu återstår bara för mig att önska er en trevlig torsdag, trots snöhelvetet.. Fridens


Josefin - Diskberget 0-1 .. Josefin gick u...

Josefin - Diskberget 0-1 .. Josefin gick ut starkt, gjorde sig av med all energi tidigt i matchen, Diskberget valde en mer passiv spelstil som i detta fallet visade sig vara det vinnande konceptet.. Returmatch i morgon eftermiddag vid 16 tiden, hoppas på en jämnare match då, idag var det rena utklassningen..


Om tjugo minuter går startskottet för matc...

Om tjugo minuter går startskottet för matchen som är burseryds motsvarighet till el classico, ett riktigt hett möte, josefin - diskberget.. Lagen har laddat under lång tid, speciellt diskberget som idag ställer upp med ett riktigt bra gäng.. Josefin däremot har satsat mer på att vila sig i form.. Matchen kommer dessvärre inte tvsändas, men vi återkommer med referat och godbitar senare i afton..


Solen kämpar för att bryta genom molnen, e...

Solen kämpar för att bryta genom molnen, en svag regnbåge syns.. Det känns som att den här dagen har stora potential till att bli riktigt bra.. Positivanda, måste ha det.. För idag lobbar jag sent, och är egentligen inte pepp på det alls för fem öre .. Well well, it's money aight!


en unge i minuten

varför heter det en unge i minuten? isåfall skulle de ju visa 60 barnafödslar eller? kanske inte 60 eftersom fyran har reklam HELA tiden.. men iallafall en 40 ungar skulle ju ploppa ut per program.. nu tror jag iofs inte att programmet varit så bra om de bara visade precis när de föds.. men håll med om att namnet är felvisande.. <3<3<3
min söta unge.. <3


äntligen måndag, äntligen, och livet börjar på nytt igen

 börjar med att säga morr.. sen ska jag inte vara sur längre..

idag har jag jobbat, verkar bli bra det här, samma ställe till veckan efter påsk i alla fall.. de e nice tycker jag..
fisen har varit här och hälsat på och fått lite mat i sig och så trevligt att få bjuda tillbaka ibland..
nu blir det big time schlafen.. good night


SLUTA SNÖA NU!!

SLUTA SNÖA NU!!


söööndag

då var söndagen kommen då ja.. en helt okej sådan.. trött och seg är jag, men inte bakis. de e nice.. och solen skiner.. de e också nice.. nu ska jag ta och mål lite, och äta lite, och duscha lite och ringa lite Mary Kay samtal, och tillsist sova mycket!

nu avlägsnar jag mig, fridens.. (en kommentar jag kanske inte ska använda mig så mycket av.. den ploppar upp bland fel personer ibland haha)

Tips från josser: undvik att tappa äggkart...

Tips från josser: undvik att tappa äggkartonger på golvet, det blir både kladdigt och stör ditt mentala lugn.. När dessutom dammsugaren börjar krångla efter han dammsugit upp äggröran innanför dörren då, då är det inte långt från ett aggressionsutbrott.. Men josefin jonsson behöll lugnet, morrade lite på dammsugaren och tog fram mr Moppguy.. Nu väntar hon bara på sin skruvdragare så hon kan fixa upp lite grejor på väggarna.. Trevlig lördag på er! Fridens


Klockan är "nästan läggdags" jag tar mig i...

Klockan är "nästan läggdags" jag tar mig in till grannen som har besök av ett stycke Hanna, ett stycke rävmördare och en tysk.. Bäst att ta sig här ifrån så fort som möjligt kanske.. Blir ju bara mer och mer läskigt här.. Tänk om jag råkar börja prata tyska, det hade ju varit sådär kul.. Borde kanske ringa den där magdalena, det hade ju varit roligt, hon är ju bra på tyska, eller, hon tycker det själv i alla fall.. Nåväl, nu blir det operation gå hem och sova.. Fridens!


iiiiiiiiiiii!! big happiness


Namn  FIRMA:Jonsson Monica Josefin
Adressrad 1  Storgatan 28
Postnummer  33026
Ort  BURSERYD
Land  SE
Kontaktperson  Jonsson Monica Josefin

(urklipp från mailen)


happy happy!! firma josefin jonsson, nu är det på G!!

limerick från Svea Hund

"Lidelsen kan ibland driva vanligen sansade människor till handlingar av det vildaste slag. Jag känner personligen en lantmätare, som gripen av en överväldigande passion för en kioskföreståndarinnar, vid ett nattligt möte med henne på Hotell Kung Karl, slet av sina kläder, så att de flög i små bitar som konfetti, klättrade upp på mahognykommoden och kastade sig mot sin älskade i bädden med en sådan våldsamhet, att han missade sängen, for genom  ett franskt fönster, fortsatte genom en baldakin ner mot trottoaren, rakt på en polishäst, som han i sitt uppskruvade tillstånd omedelbart befruktade. Den nedkom i sinom tid med en kentaur som medverkat på film under artistnamnet Kent Aurén. Ratt är stockholmskt slanguttryck för bomb."


En våldsam ung man ifrån Ararat
han sa till sin tjej: "jag befarar att
ja som lidelsens slav -
i hettan bet av
själva tutan på din ena rara ratt...


av: hasse alfredsson

RSS 2.0