sjuk, eller?

tjohej.. 
idag är ddet lite jobbigt.. vaknade inatt av typ kramp i magen.. åt en banan och då blev det bättre, sedan när jag precis skulle somna om igen fick jag springa upp och spy lite.. inte så nice,.. i morse när klockan ringde hade jag sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jag tog två alvedon och tänkte sova en timma till, vaknade efter tre timmar och hade inte ens hört väckarklockan..  men nu är det typ inga fel på mig alls, förutom att jag missat seminariet, jäkla skit..  det blir i alla fall en tripp in till stan för att fylla på medicinlagret lite..  sen får vi se om jag mår tillräckligt bra för en filmkväll med fialotta.. hoppas det, hon var inte heller helt 100 idag..

alltså om en dator börjar tappa tangenter lite hur som helst, vad beror det på? det börjar bli himlans jobbigt att skriva när tre tangenter saknas, speciellt eftersom det är båda entertangenterna..  (vilket ilandsprobelm)

KÄND OCH SMAL!! jag ska bli känd och smal (citerar Tiffany Persson)..  men sista anmälningsdag för höstens robinson är faktiskt idag.. hade ju varit kul att se om man kom med.. men det där med att hela sverige ska ha möjlighet att få se mitt hemska hungerhumör lockar inte så värst mycket.. anmälan kan i alla fall göras här.. se you in the djungel FFS c'',)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback