oh my...

idag ringde de från fritidsgården i smålansstenar, jag ska jobba mellan 16.30 och 21.30.. nice!! typ samma tider imorgon, fast då ska jag hinna med några timmar på snickaren innan, kul kontrast 1-3 åringar på eftermiddagen och STOOOORA barn på kvällen.. 

MEN eftersom jag slutar jobba till halv tio innebär detta att jag missar greys antomy..  shit i havet glöm det..  så jag har kollat på det nu..  ladda upp med näsdukar kan jag ju tipsa er om..  I was böling kan jag ju erkänna..  men nu kommer ju det svååraste av allt..  att inte titta på nästa veckas avsnitt i förväg...  får köra på tre kronor för fullt..  men jag har ju inte så mycket kvar där är på säsong 8 avsnitt 6..  det är alltså nu det börjar spåra ur.. med ailiens och grejer..  men vilken annan känsla det blir när man kollar alla avsnitt och säsonger efter varandra utan att behöva vänta och glömma av massor..  en kul grej jag upptäckt är tillexempel att janet i familjen karlsson persson är med redan i s. ett eller två..  fast då är hon journalist för nån tidning och inte kedjerökande ligist med fotboja..

jaha nehe, joho vad händer annars? idag flyttar jag från far och bror ett slag..  ska bli sambo med csam..  det kommer bli nice som tusan.. ska snart åka dit en sväng.. så jag hinner äta ordentligt innan jag ska bråka med ss-kiddsen..  det låter värre än det är haha..  de som gett smålandsstenar så dåligt rykte är ju knappast på fritidsgården om man säger så, de ör ju i min ålder och äldre..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback