Missunderstanding var det ja.. Haha.. Jag ...

Missunderstanding var det ja.. Haha.. Jag kom hem efter en kvällspromenad med fian, pappa har precis kollat nyheterna.. PAPPA: -Har du varit i gislaved? JAG: -ja! PAPPA: -med en spetsad finne? JAG: - ja. PAPPA:- och rånat frisören? JAG: - va??? PAPPA: - Det Är någon som har gjort det. JAG: -vaddå? PAPPA: - De sa det på nyheterna att någon rånat en frisör i gislaved med en spetsig pinne. JAG:- Ehm ööh, jag tyckte du sa en spetsad finne.. .....................................................Sorry fia men jag svarade instinktivt ja på frågan om du var spetsad.. Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, lite småkul kan jag allt tycka att det var! :)

Postat av: Denise "Diidds"

Håller med Fia lite roligt vad de :D

2010-07-08 @ 13:01:51
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback