ta för givet

allvarligt talat. varför tror alla (inte alla men väldigt många) att man från alla jobb bara kan smita en sväng och tex gå till tandläkaren?? det fungerar inte när jag jobbar.. vet inte hur många gånger jag försökt förklara för det för mr dentist, farbror doktorn har också svårt för att fatta det, och inte går det att byta tid heller, eller jo det går men då får jag ta en tid i slutat av september och det fungerar inte det heller.. hade hela veckan ledig utom 4, fyra (OBS FYRA!!), timmar på onsdagen klart de bokar mitt läkarbesök just då.. skulle jobba 10-14, men fick läkartid 11.00 vi värnamo.. detta gör ju att jag inte hinner jobba något innan jag ska dit, sedan vet jag inte hur lång tid det tarmen säg att det kanske tar en timma innan jag är helt klar och kan åka hem, då är klockan 12, restiden är på en halvtimma ungefär jag kan således börja jobba typ halv ett (men då har jag inte hunnit äta någon mat). och att jobba 1,5 timma känns onödigt för mig, och stället jag ska vara på har ju ingen som jobbar då de behöver..  det blir dumt hur jag än gör..

och hur lätt är det att organisera om allt via telefon när jag sitter mitt ute i ingenstans (hemma hos mamma alltså) och har knappt någon teckning alls.. och hemtelefonen är en mobil med TRE-abonemang, för det är såå bra och fungerar här ute.. mm, i köksfönstret ja. morr
nehe nu ska jag ta och börja klä på mig, kan ju behövas det med ibland


Kommentarer
Postat av: anna

josefin, vad har du nu gjort?



att jag inte tänkte på togan ala totte? det får bli till nästa gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback